Saatlerin hüznü vurduğu zamanda Gece gözlü kadın köşesine çekilmiş Yağmur ertesi yalnızlık çökmüştü yüreğine Geceler çekilmez İşkence olmuştu yalnızlığına! Sabahı bekleyemedi. Konuşmalıydı, içini dökmeliydi Boşuna mı söz verip, “iyi günde kötü günde” diyerek yemin etmişlerdi. Oturdu baba yadigârı sedirin pencere kenarına Bir şeyler yazmaya başladı Gözlerinde gülümseme yüzünde tebessüm vardı… * Hayal ediyordu gece gözlü kadın Yazdığı adam, sanki uzaklarda değil Oturduğu sedirde yanı başındaydı Belli ki kadının sıkıntısı vardı İçini döküyordu. Heyecanlı heyecanlı bir şeyler yazarken Zaman zaman da başı sol tarafa doğru düştükçe Gece gözlü kadın içten içe gülümsüyordu Belli ki adamı yanı başında hissetmiş Başını omzuna koyuyordu Bazen de sanki adam konuşmasını kesiyormuş gibi “Sus konuşma” der gibi ellerine vuruyordu… * Gece gözlü kadının Yalnızca harflerdi dokunduğu Suratı asıldı birdenbire, mimikleri değişti Yazamıyordu. Üşümeye başlamıştı elleri Ellerini ovuştururken düşünmeye başladı Boynunu büktü Günebakan çiçeği gibi Her gün batımı gitmek istese de sevdiğinin ardından Gidemezdi, adam başkasına aitti Uçurum rüzgârlarına savurdu kendini üzgündü… * Mutluluğu hep yarım mı kalmıştı gece gözlü kadının Ne zaman ellerini uzatsa Havada kalmış, tutan olmamıştı. Sevdiği adama kendini en yakın hissettiği Bu sefer tamam, tamam diyerek Geçmişi silip arkaya attığı an Geçmiş duvar gibi önüne geriliyor Geçit vermiyordu yarınlara… * Gece gözlü kadın Her seferinde kendine söz veriyordu Bir daha dönüp arkasına bakmayacağına Onu, o adamı unutacağına Ama özlemlerine çare bulamıyordu Alışkanlık mı olmuştu Yoksa bir saplantı mıydı? Özlüyordu işte…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gece Gözlü Kadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gece Gözlü Kadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaygılar iyi geceler diliyorum
tüm seven yüreklere asi kız sayfanıza
bir tutam sevgi bırakıyorum
müzeyyen yavuz tarafından 5/16/2016 12:33:50 AM zamanında düzenlenmiştir.