(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Maalesef; Hayat denilen kör kuyuda insanın insana yaptığını hiç bir canlı yapmıyor. Ben sen o derken biz olmayı da, sevginin hakkını vermeyi de bilemedi insanoğlu. Ahmet Selçuk ilkan ne güzel demiş: "Ben en çok insandan korktum anne, en çok insandan"
'Şiir'di güzeldi...
sera. tarafından 5/12/2016 3:11:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Afet Abla sen böyle deyince aklıma Canan TAN geldi.. bir ara birinden duymuştum.. bir kitabında bizden bahsetmiş ya da yaşanılanlardan galiba tam emin değilim.. sevmem ben öyle aşk meşk kitaplarını.. acaba dedim bahsettiğin senaryo yazılı bir materyal mi !
ve merak ettim.. ipucu verir misin.. dilersen mesajla gönder.. burada okunsun istemem.. bir de.. neden şiir yazıyorsun ?
Geçen biri şöyle dedi.. sen ölmüş olmalıydın.. dedim ki ben o değilim.. o dediği kim onuda bilmem.. fakat bilmeden benzerlik taşıdıysam bundaki hikmeti ölü ile yaşayan arasında aramak gerek..
zannımca o yazıyı gördün Afet Abla
diğerlerine gelince.. evet her biri mesaj taşıyor lakin bu zannettiğin gibi kompleks bir kurgunun uzantısı değil.. iç sesimi taşıdığına inandığım gönderiler hepsi.. durugörü gibi düşün.. mesafe kavramını yok eden hissel iletiler..
bu gözlemde şaşırdığım bir şey var.. çokça ortada olan başka bir şeyi nasıl göremediğin..
Voyance, falcı demektir, gelecekten haber veren. İkisi bir arada olunca bana düşündürdüğü şey şudur: baştaki adamın ( herhangi birisi olabilir) adamlarını temizleme operasyonundaki gizli kalmış bazı belgeleri, delilleri ortaya çıkaran kişi Clairvoyance. O zaman şiirlerin tümü değil de neden bir kısmı siliniyor, vaktim olsa bulurdum bir şeyler de ona hele biraz daha bekleyelim.
Ama sakın kuyulara inme Fransiyum.
Yusuf'tan başka kim çıkabildi ki ?
kim sarılabildi şöyle sıkı sıkıya
Yine güzeldi...
Reyna Güneş tarafından 5/13/2016 12:29:33 AM zamanında düzenlenmiştir.