(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Harbi çok uzun bir şiir :)) Bilirsiniz, bu türden şiirler öykü şiirleridir ve bunu en iyi beceren şairlerdendir (Edip) oldukça akıcı ve içten bir paylaşımdı bu yalnız sonlara doğru daha etkili olunabilirdi diye düşünüyorum kim bilir belki de ben yanılıyorumdur.. sevgi ve saygıyla
Haklısınız Yaşar Bey.. genelde engele olamadığım bir durum bu.. sonlara doğru dağılma hastalığı.. esasen özenmiyorum pek.. hatta yazdıktan sonra ikici kez pek okumam.. zira bir eser olarak görmem yazdıklarımı.. öylesine duygu dökümü diyelim.. zaten duygular düzenli değil iz düşümü düzgün olsun..
Kardeş kıskanma konusunda haklısın. Kardeş kardeşi kıskanır. Profilimdeki açık renk saçlı kızım, bir de yakışıklı bir oğlum var :)
kızımın oğlumu kıskandığına tanık oldum. Bir kere oğlum çok geç kalmıştı Ben atıp tuttum üzüntümden, gelse şöyle yapacam, böyle diyecem diye. Gelince dünyalar benim oldu, rahatladım. Bir şey söylemedim. Kızım bana serzenişte bulundu, hani kızacaktın diye. Adeta kardeşine kızmamı, onu iyice hırpalamamı istiyormuş.
BENİM ÇOCUKLARIMLA HIR ÇIKMAZ. Herhalde bir kardeşe daha yer vardır aralarında.
Sahi nerede yaşıyorsun?
Çocuklarımdan fazla bir şey istemem, sevgiden başka.
Şımarırım ama ben.. hem anneler ne derse yapılması lazım gelir.. sözünden çıkmamki.. ha bir de diğer kardeşlerimi kıskanabilirim bak.. aramızda hır çıkmasın :)
Diyorsun ki, onlar insan değil, başka acayip bir yaratık olsunlar :)
Cici anne de güzel :)
Bana sokak arkadaşım Birsel'in yan komşumuz Kezban teyzeye cici anne dediğini ve derken ağzından adeta bal damladığını ve benim çocukça kıskandığımı getirdi. O niye cici anne diyordu..
Ben de buna sinir oluyorum.. diyorum ki; bizim yaşadığımız duygunun benzerini neden başkaları da yaşıyor.. misal biz aşık olduysak onlar başka şey olsunlar.. :)
Ben sevdim.
Tazeydi baharlar...