Bu gün de bitti akşam oldu Birazdan zifiri gecenin karanlığı üzerimizi örtecek Ben yine gözlerime uykusuzluk sürüp Kendimi sokaklara atacağım. Sokaklarda benim gibi bir çare uykusuzlarla dolu Uykusuz gecelerin yorgun gözleri de eşlik ediyor Yürüyoruz birlikte gece boyu kaldırımlarda Kim bilir nerelere kaçtı Kimin koynunda mutlu uykuları…
Şarkının nakaratları gibidir yaşantım “Kimler geldi, hayatımdan kimler geçti” Hiç kimse yer etmedi senden sonra Bir geldin pir geldin dünyama Seni seninle doyasıya yaşadım Gözlerine baktım Delice seviştim gözbebeklerinle…
Duydum ki yolunu değiştirmişsin Selam vermeden geçip gidiyorsun Hiçbir iz de bırakmamışsın Ayak izlerinde yok Onları da silip gidiyorsun Çocuk gibisin mızıkçılık yapıyorsun Keçi kadar inatçı Bir o kadar da sivri dillisin…
Beni gönüllü ebe seçmiş Saklambaç oyunu oynuyorsun Bakıyorum sağıma soluma Koşuyorum bir oraya bir buraya Yoksun… Arıyorum yokluğunu da saklamışsın Yoksa onu da mı sildin hatıralardan?
Bazen sanki bir iğne batıyor bir yerlerime Arşimet gibi bağırıyorum “Buldum!” Buldum! Çılgınlar gibi bağırıyorum avazım çıktığınca Ve yankılanıyor boş sokaklarda Düşlerim canlanırken hayalin beliriyor karşımda Yine avazım çıktığınca bağırıyorum “Buldum!” Buldum! Sonra kayboluyorsun karanlık sokaklarda… Uzakta görüyorum Balerin edasıyla salına salına yürüyorsun Sessiz ve sakin Sanki sokağın gizemini bozmak istemiyorsun Sana doğru koşuyorum Ne kadar koşsam da yetişemiyorum Üstelik sen parmak uçlarında dans ederek yürüyorsun Ne yapsam yetişemiyorum Aramız git gide açılıyor Anladım ki o sen değilsin…
Vazgeçmedim yine de aramaktan Her sokak Her köşe başı Arıyorum bıkmadan usanmadan Saklanma çık hadi neredesin? Bu bizim masalımız Çocuk gibi mızıkçılık yapma! Sen gidersen ben beklerim Sen gelirsen ben giderim Hep böyle oldu kendimizi kandırmayalım…
Sen kazandın, ben kaybettim Masal kahramanları gibiyiz Bir varız bir yok Mutlu bitmez bizim masalımız Sen çık ortaya söz sobe demeyeceğim Bu son saklambaç olsun Bir daha oynamayalım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saklambaç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saklambaç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siir fon yorum harikaydi ustad .. Ah su geceler bir derde bindert ekler safak sokunce hic bisey olmamis gibi cekip gider.. Gonlunuze saglik .selam saygilarimla