Dizlerim kanadığında geçmesi için öpülmesi gerektiğini annem öğretti Şimdi dudaklarım kanıyorsa Ve seni kan değil de aşk tutuyorsa dudaklarımda Bunda bir hikmet arama Hayır hayır annemi de arama
Ne diyordu şarkı ^^elbet bir gün kavuşacağız^^
Son nefesimi verirken Sana Zeynep diyeyim Ve öylece öleyim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Abla seni neden engelleyeyim ki.. burada bir tek İpekle tartıştım o beni engellediği halde ben onu engellemedim.. halbu ki rahatsız etmediğim halde.. hem kim neden benim hakkımda konuşsun,, üstelik yalan yanlış.. ben dostumla da düşmanımla da meselemi aracısız hallederim.. müsterih ol.. üstelik sana saygı duyuyorum.
Bir yeşil bahardır hayatın dalında bir tarçın tadı var dudak kenarında gitmeseydi eğer kiraz toplayacaktı elleri ama gitmeseydi kalbinde ölecekti kuşlar.
Anadolu Zeynep i.. Hani o beyaz ay yüzünün kenarında yazması, pulları olan utangaç, ev yemeklerini iyi yapan, tarla tapan işlerinden kaçmayan kadın modeli..
internet ve akıllı telefonlar virüstür, virüsler bulaşıcı, Zeyneplerinde bundan nasiplenme olasılığı çok yüksek..bu yüzden yukarıdaki model kalmış mıdır bilinmez pek.