(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHARDIR… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHARDIR… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tövbe.akla geldi olur mu şimdi.. Gönüller deli,yaş daha onyedi.. Gülüşe tav,akıl başta değildi...
kutluyorum değerli şairim. yüreğin dert görmesin ama eser şairine aittir. ve onun hissiyatını ifade eder. sevgili Neferi, Saadet Ün ve Şaban Aktaş beylerin affına sığınarak başkalarının şiirlerine müdahale etmeyin. Bazıları kendileri üstad-ı azam makamında görüyor ve şöylede olurdu, böyle yapsan daha iyi olurdu. Tamam da ey dost o benim eserin günahı sevabı, doğrusu yanlışı bana ait. o yüzden eserlere müdahaleye karşıyım. Ne olursa olsun. Belki değiştirdiğin dörtlük beni daha fazla etkilerdi. Ne malum. Muhabbet ve sevgilerimle şair.
Süslenmiş kırlar,göz takılır kalır, Polenler sunar,esmeri sarısı.. Kovulur sis,düşlerin yol alır, Bahardır çiçek,koklar bal arısı… --------------------------------- ELLERİN DERT GÖRMESİN GÜZEL BİR ÇALIŞMA BAŞARINIZ DAİM OLSUN
ÖMRÜMÜN BAHARINI HATIRLADIM,YOKLADIM YARALI YÜREĞİMİ ANILARLA OKLADIM HEP AYRILIK HEP HİCRAN ÇİÇEKLERİ KOKLADIM HER BAHAR GELİŞİNDE BAHARIMA YANARIM BURUK BİR SEVİNÇ İLE O GÜNLERİ ANARIM.
ÖMRÜMÜN BAHARINI HATIRLADIM,YOKLADIM YARALI YÜREĞİMİ ANILARLA OKLADIM HEP AYRILIK HEP HİCRAN ÇİÇEKLERİ KOKLADIM HER BAHAR GELİŞİNDE BAHARIMA YANARIM BURUK BİR SEVİNÇ İLE O GÜNLERİ ANARIM.
tebrikler...