(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST VARMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST VARMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost varmı anlarsın düşmeye gör...ne yazık ki günümüz artık dost ve dostlukları hayatımızdantamamiyle silip atmıştır kalan çıkar ilişkileri ve yüzeysellik...kalemine sağlık
Bugün banadır,yarın sanadır, Uyan,iyi kötü yan yanadır, Bazen malsa,bazen canadır, Dost varmı, anlarsın, düşmeye gör..
dost var mı ? var.. var.. düşmemize izin vermiyorlar ki, şükür ama dost görünüpte gercek yüzleri ortaya cıkan dost olmayanları da göz ardı edilecek gibi değil.. yüreğinize sağlık, ne diyeyim, çok haklısınız.
Farisi beyt tecemesi; "Sadık dost ve halis kimya, Zor bulunur hiç arama.."....Evet şiir dostu...İnci gibi hecelerle yazılmış bu şiirinizi okuyunca aklıma bu beyt geliverdi birden...evet...arkadaş çok bulursun amma insanın gerçek dostlarının sayısı bir elin parmaklarını geçmez...Gerçek dost kabra kadar değil, kabirden sonrada beraber olandır...Daha dostluk üzerine söylenecek o kadar şeyler var ki...neyse burası senin sayfan...Şiirini bir kez daha yürekten kutluyor, selamlar ediyorum...
mükemmel kardeş
yüregine saglık