Şimdilerde aynalara bakarak yaşıyorum Nereye dönsem aynı şeyler nereye baksam yine aynı Kendimi,kendime şartlıyorum bu aralar Hangi sigarayı sevdiğimi bile öğrenemedim hala Garip bir zorundalık hissi ve hayatıma zehir katanlar Bilemiyorum aynalardan kaynaklı,kendimi bile göremiyorum.
Yolun karanlık tarafına geçmeden bırakmak Hangisi iyi sadelikten yana mı olanlar Onlar gözümde sadece birer ahmak Daha akmaya başlamadan dolanlar.
Ve bir kağıt kalem çizildi gözümle Ancak üç şahit lazımmış Garantilemek için hayatı ölümle Köhnelikten de öte azımsanmış.
Sen değil miydin bana soluksuz bakan yüreksiz Ayna olmaya rağmen nefesini tutmuş Ya kimlerdendi o gözlere bakan,bana benzeyen süreksiz Ben miydin yoksa aynada ki o dilini yutmuş.
Saymaya başlasak kaç tane çıkar beni yıkacak halk Ya da kaç kişilerdi bunlar hadi biraz anlat Sen de oturmaya mı geldin be adam kalk! Ya sen benliğime çığır ya da şu kapıları kapat.
Hayatı delicesine yaşayanlar Gidip onlara sormak lazım ilahi aşkı Durup da tadını çıkaranlar Onlar sığmadı gönüllerimizden taştı.
Şimdilerde aynalardan yaşıyorum hayatı ondandır vakit dar Bu bana bahşedilen kaçıncı hayattı ? Uğraşıyorum süreksiz çünkü bunu başaracak zamanım var Aynalar kırık,içimiz buruk ve çoğu hayat yaltaktı.
Sakat kalmış bir iskemle Ve yetim kalmış ayaklar Şimdi sahipleri nerede Kim bilir kaç hayat taşıyacaklar Bir kum saati uzakta İçini diğerlerine boşaltıyor iskemle olamaz elbet ama Zamanın da içinde bir şeyler yaşıyor
Taze taze koktu tavan arası Birileri var kalbi atıyor Bu evde bir ayna var Bana bir ben katıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdilerde. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdilerde. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
istersen vur kır! savrulsun.. ... sakın sakın aynaları suçlama gördügünü gösterir o hep sana arayan arananın ta kendisi .......
"ANSIZIN Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.
Unutturmayacağım, seni yaşatacağım, Kendimi çoğalttıkça, seni kuşatacağım, Her zamanda, her yerde sen bende yaşadıkça... Sen evreninde sana seni aratacağım.
Özdemir Asaf
... içimden geldi birden bire bilmem nedense özüme özlemişim şiiri
kendimi kendimden çıkartırken şimdilerden bir şiirle okumam gerekli bir şiirdi
Sayenizde yine güzel bir şiir okuma fırsatı yakaladık Kürşat Kardeşim.Yürek sesiniz hiç susmasın. O güzel ve özel gönlünüzden duygular,bu duyguları bizlere aktaran parmaklarınızdan ve yazan kaleminizden mısralar eksik olmasın.Kutluyor,yine yeni şiirlerde buluşmak üzere sevgi ve saygılarımı iletiyorum.
Çok güzeldi bu anlamlı ve harika anlatımlı şiir. Yürek sesiniz engin olsun,kaleminizin sevdası yüreğinizde hiç bitmesin. sevgi ve esenlik dileklerimle...
Taze taze koktu tavan arası Birileri var kalbi atıyor Bu evde bir ayna var Bana bir ben katıyor.
Değerli dost, hangi alemlerde ızdırap çekiyorsun? İlk yazdığın şiirleri hatırlıyorum da; bu iş seni kıskanarak söylüyorum, daha da uzaklara götürecek. Zaten üniversitede mutfağın, haydi hayırlısı!
Kürşad Hocam ; derin anlamlar çağrıştıran istisnai bir şiir okuttunuz bize. Hiçbir zaman sevgi ve heyecanı eksik olmasın kalbinizden. Nice güzel eserlere inşaallah. Saygılarımla
Kırık aynalara sığdırılmış kaç ömür var ölümlerini durup durup sayan. Kesik cam parçaları arasında kimini ters, kimini düz yanyana getirip doğru görüntüyü yakalamaya çalışan .Ya da işte göründüğü gibi yaşadığını var sayan. Aynalar , yaşamak ve ölüm ne çok ilintili kelimeler. Mekan, eşya ve zaman üçgeninde şekillenmiş duygusal anın tablosunda çoğunluk renk hüzündü. Nitelikli bir eser okudum. Var olun. Sayın şair. Saygıyla.
Kırık aynalara sığdırılmış kaç ömür var ölümlerini durup durup sayan. Kesik cam parçaları arasında kimini ters, kimini düz yanyana getirip doğru görüntüyü yakalamaya çalışan .Ya da işte göründüğü gibi yaşadığını var sayan. Aynalar , yaşamak ve ölüm ne çok ilintili kelimeler. Mekan, eşya ve zaman üçgeninde şekillenmiş duygusal anın tablosunda çoğunluk renk hüzündü. Nitelikli bir eser okudum. Var olun. Sayın şair. Saygıyla.
Şimdilerde aynalara bakarak yaşıyorum Nereye dönsem aynı şeyler nereye baksam yine aynı Kendimi,kendime şartlıyorum bu aralar Hangi sigarayı sevdiğimi bile öğrenemedim hala Garip bir zorundalık hissi ve hayatıma zehir katanlar Bilemiyorum aynalardan kaynaklı,kendimi bile göremiyorum.
yüreğine ellerine sağlık Kürşat bey güzel bir şiirdi tebrik ederim saygılarımla
şiir harika yürek sesiniz var olsun selam ve sevgilerimi bıraktım efendim o kocaman yüreğe sonsuz saygılarımla iyigünler diliyorum tüm şiir seven yüreklere:)