(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Maalesef sevgisiz ve tatminsiz bir gençlik yetişiyor Hocam. Başka şeylerde arıyorlar sevgiyi ve bu çok tehlikeli.Anne Babalar da söz geçiremiyor artık çocuklarına,gitgide herşey normal gelmeye başlıyor.Anlamlı ve güzel şiirinizi kutlarım.Selam ve Saygılar....
Değerli kardeşim 15-16 yaşındaki çocukların sevgi anlayışı ne kadar olabilir ki henüz kendini bulamamış buluğ dönemindeki evlatlarımız,rüştünü ispat etmemiş tam deli dolu çağlarındaki deli-kan çatışması..Seven yürek sevdiğine kıyarmı kıyabilir mi? bunların yaptıkları düşünmeden yapılan kötü olaylar,yine burada anne ve babaya büyük görevler düşüyor ,ama biz galiba anne baba olarak evlatlarımızı ihmal ediyoruz..Bir daha yaşanmasın böylesi olaylar tek dileğimdir.
Kaleminize sağlık sayın Göle;Doğrularla dolu çok güzel bir şiir okudum. Ne acıdır ki; Günümüzde çıkarlar uğruna sevgiyle birlikte insânlık denen kutsallığımızda yozlaştırıldı ve çöktü! Sevgi ve saygılarımla.
"ya benimsin ya toprağın" ÇINAR abi tam böyle yoruma yazmaya başlıyordum, bu ne dünya kardeşim sözleri çıktı ağzımdan,YELİZ in netten sözleri buldum ve SEVGİ adına sayfama bu akşam onu ekledim.
gene çok derin bir konuya değindiniz... DUMANIMLA...
gençlik gelecektir Çınar hocam. gençlerimizi bu hale getirenlerin hesapları geleceğimizi bu hale getirmek aslında. burda varın düşünün hesap kimin, plan kimin?
Kalan miras kötüyse mirası bırakanın büyük sorumluluğu var demektir. Yani az çok bizimde suçumuz var bu işte. Onlarla ne kadar ilgilenebildik sevgiyi anlatabildik mi kültürel ve ahlaki öğelerden bahsedebildik mi. Ektiğimizi biçiyoruz bir anlamda. Güzel bir şiirdi Tebrikler saygılar
Bir garip nesil de geleceğe,
Bizden miras kaldı..
GÜNDEM OLAYLARI..
KARA KARA DÜŞÜNDÜĞÜM GELECEK