yaşadığım hayatta sensiz taşıdığım bu can bazen güneşte yanmakta bazen donmakta kar altında buz kessede umutlarım herşeye rağmen hep güzellik dilerim hep iyilik isterim dualarımda...
yarası saklı düşlerimin kurduğum senli hayallerim avutur beni arkadaş olurlar bana yazılsa da imkansızlık gönüldünyama örse de hayat ağlarını çaresizlikle acıyla yenemez yüreğimi; gelse de hasret sancıyla seni çok seviyorum yazdım; yürüdüğüm tüm yollara mutluluğumu sakladım senli olacak yıllara...
aşkımı ilklimsiz mevsimlere tutkumu; sana getirsinler diye sevda kuşlarımın kanadına astım hasretinin gölgesini; gözlerimin yeşiline sesini sadece ben duyayım diye; yüreğime gömdüm...
ağlama sakin; dökülmesin gözlerinden yaşamdan beklediğin olası umutların üşümesin; sevgi dolu duyguların zemheride kalmasın; dokunamadığım bedenin kar yangınında yanmasın; ellerimi tutacak ellerin...
kaybolmadan sensizlik girdabında biran önce gel; ne olur gel yanıma; yanıbaşıma sen gelmeden açmam hayata; gönül kapımı...
sahilde kumlara; yazmadım adını silmesin diye dalgalar başkaları silmesin diye kayalara da yazmadım yazdım adını kaya dan daha sağlam sana aşık ruhuma; mahşer de bile silinmeyecek; hep orda kalacaksın...
bana kendine iyi bak; demeden önce sen kendine iyi bak ki; sen iyiysen iyi olayım sen iyi değilsen; kendime iyi bakar mıyım sen olmazsan iyi; ben kendimi iyi sayar mıyım...
romayı yakamam yakan yakmış zaten yakmakta istemezdim daha iyisini yaparım ben sensiz hayata küserim içten içe acılarımla ateşsiz, külsüz, yakarım kendimi bırakıp, gitme benden; gitme sakin emi ! sevgin olmadan; nasıl yaşarım sensiz hayattan, sensiz dünyadan sensiz nefes almaktan ben çok; korkarım dokunamam; kanamasın aşkla dolu yüreği; adı gizimde saklı; sevdası yaralı olsada düşlerimin herşeye rağmen; canım da; sen, ruhum da; sen, herşeyimsin benim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKUNAMAM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKUNAMAM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni düşünüyorum, geçmiyor saat zaman Uykusuz gecelerim, hayalimdesin her an,bağrımda sabır taşı, dilde duasın inan, Beklenene yazılan güzel dizelerde ki şiiri,şaireyi gönülden kutluyor saygılar sunuyorum efendim... Her şiiriniz ayrı güzellikte,okuması haz veriyor..Kaleminiz var olsun...Nice paylaşımlara değerli dost..Hayırlı günler diliyorum
Yüreğin derinliklerinden gelen gelen bir ses sanki dizelerde konuşuyordu.. Çok güzel ve sade birdille yazılmış.. Sevgiliye gönderilen isyanı okudum Çok güzeldi tebrik ediyorum.. Yürek sesiniz daim olsun
Kutlarım Melek.
Selam ve sevgilerimle..