her sabah uyanınca şükrettikten sonra uyandığıma elimi koyup; sol yanıma benimlemisin diye, sorduğum o tatli gülümseyen yüzünü gözümün önünde; hep gördüğüm her aklıma geldiğinde; düşlerini kurduğum benden gitme; sakin, bitme düşlerimde...
herdem aklımdasın yemek bile yerken bir sana, bir bana, derken hayranlıkla izliyorum seni bıyık altından; bana gülümserken hayran olurdun inan, o an; kendini görsen günün her saatinde gel; sakin çıkma düşlerimden...
sevda diyorum; aklıma gelen sensin aşk diyorum; sarılıp öpen sensin can diyorum; canımda can sensin özlem diyorum; aklıma düşen sensin vuslat diyorum; imkansızlığım sensin kuş ol uç gel yanıma; kollarımı açtığım sensin aklımda kal, sonsuz ol, ruhum da; sakin düşme düşlerimden...
gece sağ yanıma; dönerek ikimize; yürekten dualar okuduğum hayallerimle; ellerine uzaktan dokunduğum sevdalı gözelerimle; sevdalı gözlerine dolduğum Allah’a emenet ederek; seni, beni, bizi sarılıp sana uzaklardan; koynunda güvende uyuduğum canımda; canım ölür gidersen, seni seven; ben ölürüm..gitme!.. sarıl sıkıca yüreğinle; yüreğime, çıkma sakin yüreğimden; düşme düşlerimden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKİN DÜŞME DÜŞLERİMDEN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKİN DÜŞME DÜŞLERİMDEN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel ve samimi bir dille,aynı zamanda yürekten yazılmış bir şiir, sevgi dolu yüreğini gönülden kutluyorum değerli toprağım nice güzel eserlere.. Sağlık afiyet esenlikler diliyorum kardeşime
çok çok güzeldi;içindeki dünyan..seven yürek ana olunca sevgi çok daha mı kuvvetli oluyor ne ...hem adamlık hem aşk kadına yakışır oldu ..selam ve muhabbetle
tüm insanlar bence; sevilmek için severler. sevilmek, sevmekten daha güzel bir duygudur, sevdigi tarafından seviliyorsa eğer bir insan tüm dünya onundur...tüm acılar ona hafif gelir çünkü çok mutludur...dilerim ki herkes sevdigiyle mutlu olsun.sevgilerimle can arkadaşım.
"sarılıp sana uzaklardan; koynunda güvende uyuduğum sarıl sıkıca; gitme sakin hiç bir yere, düşlerimden gidersen; canımda; canım ölür, seni seven; ben ölürüm...gitme!..."çok güzel ve özel sözlerdi.. Sanki sevgiliye seslenişti.. Kutluyorum seven yüreğinizi.. Kaleminiz daim olsun kardeşim..