Yoksun ya çok uzak bana bahar İçimde esen delice rüzgar Şimdi her mevsim yokluğunda sonbahar Gittin ya veda etmeden Beni bırak Anılara bile hoşça kal demeden Gidişinle Yüreğim döndü ölü deniz mezarlığına Ardından baka kaldım Sonra haber uçurdum peşin sıra Onlar da dönmediler senin gibi geriye…
Oysa ne çok severim seni Düşlerimi boyamıştım beyaza Şimdi onlar da kap kara Yüreğim gibi Acıyı soluyorum görmediğim gözlerinde Bilmiyorum kaç hüzün yapışacak Alıp veremediğim nefes aralarına Göz pınarlarım kurudu Ağlamak istesem de ağlayamıyorum…
Bir “hoşça kal” Hoşça kal demedin ya Ardına bile bakmadan giderken Bilmiyorum nasıl tarif ederim Gömleğimin yakasında ki kirpas yetmezmiş gibi Senden kalan bir tutam hüzün de Yapıştı yakama Ağlamak istiyorum Gözyaşlarım aksın yanaklarımdan Dolsun gamzelerime Bir tas alır belki temizlerim Yakamda ki hüznü diyorum Her şeye ağlayan ben Hüzün taht kurmuş yüreğimin ortasına Ağlamak istesem de ağlayamıyorum…
Alışkındım Sesini duymasam da Sokağımdan geçerken Gülümseyerek el sallamana! Selamsız sabahsız geçtiğin Yazdan kalma her günde Başımda kar boran fırtına! Şimdi sensizlik bir yanda Hüzün diğer yanda İçime çekip boşluğa üflediğim Sigaramın dumanı gibi Uçup gidiyor zaman. Bak yine çöktü içime efkar Yüreğimde senden kalan bir tutam hüzün Ağlamak istesem de ağlayamıyorum…
Hayatı ilmek ilmek dokumuştum İlmeği kaçtı sen giderken Meğer hayat beni kandırmış, Hüzün bırakmıyor ki hiç yakamı Çok yoruldum! Bir parmak bal sürmüştü dudaklarıma Şimdi düş ile dua arası geçen vakitteyim Yokluğunda hazan mevsimindeyim Son düzlüğe çıktım, son nefesim Senin de ağzın tat görmesin ey hayat!
Gözlerim hüzünbulutlarıyla dolu Beynimde şimşekler çakıyor Gözyaşlarım asi bir nehir olup Akmıyor yanaklarımdan İçime çektiğim her şey hazan mevsimi Artık coşmuyor sevda dediğimde yüreğim Heybemde ki anıları düşündükçe Ağlamak istesem de ağlayamıyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlamak İstesem De şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlamak İstesem De şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yureginize kaleminize emeğinize saglik değerli arkadaşlarım muhteşem dizeler tebrik ederim böyle şaheser bir şiiri bizlere okuma şansı verdiğin içinde ayrıca tsk ederim saygilar selamlarr
yürekten eseri ve yorumu kutluyor saygılar sunuyorum...