Güneş söktü ipini az sonra çekilecek Göğün nemli yüzünden… Uyuması gerekmiş Karanlıklar içine yıldızlar ekilecek Yine görünür mü ay, gelmesi çok seyrekmiş. Ninniler söyleyeyim uyu milletim uyu Nasıl ağlıyor bilsen evde kaç yetim uyu.
Seni de ninnilerle kundaklarım yiğidim Ellerini kınalar askere de yollarım Nice dua ederim buna Allah şahidim Kapılarda beklerim boş kalsa da kollarım. Ninniler söyleyeyim uyu milletim uyu Nasıl ağlıyor bilsen evde kaç yetim uyu.
Yetimlerin babası vatan için can verdi Ağlayan anasını eşini düşünmeden Toprağı bölünmezdi başka neydi ki derdi Bayrak altına yattı bir defa övünmeden. Ninniler söyleyeyim uyu milletim uyu Nasıl ağlıyor bilsen evde kaç yetim uyu.
Can alan zalimleri bırakıp bir köşeye Silah nedir bilmeyen mazlumu alıyorlar Gerek yoktur diyorlar nasılsa endişeye Evlere ofislere hesapsız dalıyorlar. Ninniler söyleyeyim uyu milletim uyu Nasıl ağlıyor bilsen evde kaç yetim uyu.
Onlar da mı ninniler söylüyor yüzünüze Karanlığa düşecek belki de yüreğimiz Kara gözlük taktılar mutlaka gözünüze Bölünmez millet olmak değil mi ereğimiz? Ninniler söyleyeyim uyu milletim uyu Nasıl ağlıyor bilsen evde kaç yetim uyu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİNNİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİNNİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kartanem bu zarif yorumun uyuyan bu milleti uyandırmaz. Makarna yemekten beyinleri iflas etmiş hala yanlışta inatta zorlanıp duruyorlar pişkince. Kalkmış padişahın başa gelmeden önceki şiirini yorum yapan sünger beyinli ve onun pisliklerini ört bas etmeye çalışan ayak takımı var . Ulan sizin etiniz budunuz ne de köşenizden fırlarsınız. Siyaset dediğin elimin kiri misali yıkanınca geçer gider şerefiyle gelen, devletin malını zimmetine geçirir o da olmaz eşin dostun üstüne yapar mal varlığını göstermez şerefsizce s.....olur gider . Olan sen ben gibi garibana olur. Halk hala anlamıyor kendilerinin sarayın merdivenlerinde basamak teşkil ettiklerini. Bir de yüzsüzce savunmalarını yapmıyorlar mı gel de katil olma...! Demem o ki zenginin çenesi züğürtün çenesini yorar ..bu millet hiç bir zaman akıllanmaz yeni bir mavi gözlü gelinceye kadar ....şimdilik ülke yalancı peygambere teslim Allah sonumuzu hayrede .
Anacığım bir elli yedi yıl şehit olan abisine ağladı;ne zaman bir salâ sesi duysam yüreğimde bir çocuk kalkar ayağa, ağlayan annesinin eteğinden tutup yüzüne bakar. Yan apartmanımda kocaman bir Türk bayrağı asılı ve ben anneyi teselli edemiyorum .Rabbim şehit yakınlarına Sabr ı Cemil nasip eylesin.Kaleminize sağlık,Saygılar