Mavi rengi umut derler inanasım gelmiyor Bence rengin önemi yok umut benim içimde Ne bir hazan sarısında ne mavi ne siyahta Şekillenmiş duygu olmaz duygu özgür biçimde Belki bir an fışkıracak ya tebessüm ya ahta Nerden çıkar filizlenir insanoğlu bilmiyor.
Umudunu kaybedenler neşelenip gülmüyor Oysa neşe ruha gıda hayatına haz verir Yaşamayı ehven kılar zorlukları kolaylar Ters gideni çevirir yön olana hız verir Nerden baksan umut yüklü yaşadığın olaylar Umutsuzlar mutluluktan hissesini bölmüyor.
Gelin şimdi şu renkleri birer birer yayalım Orta yere kırmızıyı kenarlara beyaz koy Araları dolduruver yeşillerle morlarla İstediğin huzur olsun işte huzur seyret doy Mahvetme sen hayatı ateşlerle korlarla Geçmişine bir sünger çek ya da hiç yok sayalım.
İşte böyle aziz dostum sende umut ve huzur Gönlünde sen taşıyorsan renkleri bin bir çeşit Aralara sokuşturma fitneleri fücuru Renkler sana hediyedir derde dermana eşit Her renkten bir ayrı haz almanın yok mahzuru Ömrünün sonuna dek mutluluğa yok mazur.
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 19.03.2016 (11:22) – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİ Mİ DEDİN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİ Mİ DEDİN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli kalem ve gönül dostu, Evvelâ gecikmeli cevabımdan dolayı bağışlamanızı diliyor, ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için kalbî teşekkürlerimi iletiyorum. Sıhhatiniz ve huzurunuz daim, ömrünüz bereketli olsun.
Muzafffer Bey Gönüldeşim, İlginiz için teşekkürlerimi arzediyor, gecikmeli cevabım için affınıza sığınıyorum. Kalbî selâm ve muhabbetle sıhhat ve huzur dileklerimi iletiyorum.
Evet Mustafa kardeşim.Renkler cümbüş olmalı ki nameleri de insanların içlerini ferahlatsın. Ama her kafadan ayrı bir ses çıkarsa işte yandığımızın resmidir. Kulaklar her zaman da kapanmıyor ki! Duymaması gerekenleri duyuyor üzülüyor insan.
Yüreğinize sağlık güzel bir anlatım olmuş. Selam ve dualarımla.