(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL BE REİS! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL BE REİS! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dumanlar tütüyor ülkem üstünde Bilmem rütbeliler neyin kastında Kimin nispetinde kimin jestinde Şu halimize bir bak gel be reis... demek geldi içimden, muhabbetle inşallah... yüreğinize sağlık
Pusatlanır alpler Turan Ordusu Zaten bundan münhal küffar korkusu Ardımızda yığın mertlik tortusu Huzur çakmağını çak gel be reis....diye de devam edebilirdik muhterem kardeşim. Rabbim, Alp Eren ruhları söndürmeye... Selâmet dileklerimle...
Çağrılırlar da gelmezler mi hocam. gelirler, onlar gibi nicesi gelir inşaallah. her çağda gelmemişler mi, ne zaman başı dara düşse bu milletin, gelmemişler mi?
Duyarlı yüreğiniz var olsun... Allah bizi şehidimizin yolundan ayırmasın... Allah rahmeti ile muamele etsin.. Selamlar ve saygılar... Dünyalar kadar...
Allah (C.C.) razı olsun Emrullah Bey Kardeşim. Şahsiyeti düzgün siyaset adamlarına o kadar çok ihtiyacı var ki bu milletin... Rabbim nesillerini kurutmaya... Kalbî selâmlarımla...
Rabbim ona ve dava arkadaşlarına rahmet ve merhameti ile muamele etsin yeri nur makamı cennet olsun inşAllah... Gönlünüz var olsun usta .. Selam dua ile
Muhterem Sami Hocam, Dualarınıza âmîn diyorum. Merhumun doğru bildiği yoldan şaşmaması ile ilgili kanaatinize tamamen katılıyorum. Ülkemizde değerli insanların kıymetinin öldükten sonra takdir edilmesi hususundaki görüşleriniz ve sorunuz ise aslında cevabını içinde saklayan bir soru. Maalesef, millet olarak medyayı elinde bulunduran gayrimillî unsurların borazanlarına aldanışımızdandır diye biliyor ve ifade ediyorum. Rabbim kendimizi bilmeyi nasip etsin. Selâm ve dua ile...
Bilmem rütbeliler neyin kastında
Kimin nispetinde kimin jestinde
Şu halimize bir bak gel be reis... demek geldi içimden, muhabbetle inşallah... yüreğinize sağlık