(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
U s t a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
U s t a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizde yansıyan güzel duygular ne denile bilir ki .. Zevkle okudum.duyarlı yüreğiniz var olsun Sizi yürekden kutluyorum. Kaleminiz dik ve dayım olsun
Günümüz insanını çok güzel analiz etmiş kalem..Yüreğin ve kalemin daim yazsın vatan ve insanlık sevdalısı değerli şairim..Yanlız yeise kapılmaya mahal yoktur..Bu millet ne badireler atlamıştır ki,evel allah bunuda gömeceğiz mezar..
Ülkemizde yaşanan ve yaşanmakta olan olaylar çok güzel bir dille anlatılmış. Bu dizelerin üstüne ne yorum yapılsa az kalır. Çünkü herşey apaçık ortada. Duyarlı gönlünü ve kalemini kutluyorum Murat bey kardeşim. Hergün şehit haberleri duymaktan bizde parçalanacak yürek kalmadı. Ülkemiz üzerinde oyunlar dönüyor ve bunu hala anlamayan ve kardeşi kardeşe düşürmeye çalışıyorlar. Allah milletimizi, vatanımızı korusun. Saygı ve selamlarımla
Harika bir şiir. Turkiye'mizin panoramasi güzelce resmedilmis gibi. Duyguların yoğunluğu nede güzel yansımış dizelere. Tebriklerimle yürekten kutluyorum bu yüreği güzel kardeşim. Selamlar ve sevgiler sunuyorum.
Murat kardeşim! Benim Siyasi görüşüm, şiirlerimde bellidir! Ancak Senin eserinde içimi sızlatan mısraların var ama siyasete girmeyeceğim. Sadece bizleri bu duruma getirenleri Allah u Tealaya havale ediyorum.
Eserin çok hoş ve günümüzün yaşanılan dramını anlatıyor. Dram dedim gerçekten dram... Bir tarafta ensesi kalınlar rahatça yaşarlarken, diğer tarafta maalesef Yurdu ve Milleti için ''' Büyük bir hata''' dan dolayı canını veren ana kuzuları kanlarını döküyor. Üzülüyor ve Allah u Tealanın yardımlarını beklemekten başka elimden birşey gelmiyor.
Yüreğine sağlık kardeşim. Muhteşem bir anlatım tarzıyla Milli duygularımı kabattın. Allah u Teala senden ve senin gibi düşünenlerden razı olsun. Selam ve dualarımla.
Böyle giderse gerçekten halimiz yaman...Tebrikler duyarlı yüreğe ve kaleme.Çok güzeldi şiir,tam da yaşanan gerçekler vardı şiirde.Saygılarımla kalemdaşım
Saygı ve sevgilerimle...