Susmalısın dediler her şey söyleme yeter Zamanın keskin dişi iz bırakır yakanda Başında esecektir yalnızlık rüzgârları Kim söylüyor fütursuz susuyor herkes her gün Biraz daha dikkat et şiirini yazarken.
Korkmuyorum bir şeyden içimde varken panter Al bayraklı tabutlar dolaşırken her yanda Görmezden gelemem ki yürek yakan narları Değil miyiz hepimiz öfkeli kırgın üzgün Ben yazmışım ne olmuş muhalifçe gıyaben.
Göğsümde atan yürek değil midir bir nefer Uğruna can veririm gerekirse kurban da Yıktırmayız kimseye yüz yıllık çınarları Bölünmez böldürmeyiz vatanımız bir bütün Başına dağ yıkarız şehitlere mahsuben.
Susarsak bu halimiz olmaz mı daha beter Elbette patlayacak içimizde volkan da Göreceğiz mutlaka şehitsiz baharları Kardeşçe birleşerek yurdu kurmadık mı dün Yeniden birleşiriz neden duralım neden?
Zafer naralarını attırır bize kader Sükûnet geri gelir rahat eder vicdan da Pislikleri kapatır kan dağının karları Güneşini görürüz kararmayan gündüzün Yazarım içtenlikle sus dense de susmam ben.
7+7 heceli, her bölüm kendi içinde kafiyesiz, bölümler arası sıralı kafiyeli Afet’çe şiir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susmam Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susmam Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sıradanlıktan uzak olmak hep amacım benim de bence harika oluyor Afet hanım şiirler aynı kalıptan çıkmış olmamalıydı zaten her dem güzel yazdığını biliyorum yıllar önce 2009 sanıyorum bir şiirini farklı bir sitede okudum SARMAŞIK adlı şiir inanır mısınız ağlattınız beni annemin de sarmaşıkları çok çok sevdiğini yaşattınız tekrar onunda böyle sarmaşıklarıyla akşam sefalarıyla ve güvercinlerle dolu balkonuyla konuştuğunu hiç unutmuyorum . Ne olursa olsun ben sizi ve şiirlerinizi seviyorum. Bende kafiyeli hece vezinli şiirlerimle serbesti karıştırırım bazen belki çok saçmadır ama napayım içimden gelen budur hep batıdan mı değişik şiir tarzları alacağız değil mi bizlerde değişik akımlar yapabiliriz çalışarak sevgilerimle esen kalın
Ayşegül Aşkım Karagöz tarafından 4/2/2016 12:29:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Varsın anlamasınlar... Bana da Kurgu mu gerçek mi yazıyorsun diye saçma sapan sorular soruyorlar... Ne yazacağımı şaşırdım sayelerinde... Sen gönlünden geçeni gönlünce yaz abla... Kusur arayan mükemmelde de buluyor... Değişiklik her zaman zaman kolay kabul edilmeyen bir durum... Dar zihniyetlere anlatmak zor yani... Şiiri bir kalıba bağlamak onu kefenlemek demektir... Oysa yeni Doğanlar her zaman umutla yetiştirilir... Eli ayağı düzgün olsun şiirin... Yıllar geçtikçe nerelere gelir nerelere...
Ozan Arif'in sesi ve müziği şiire güzel uyum sağlamış şairem yüreğinize sağlık.Vatanı bu hale getirenlere bir mesaj saydım bu duyarlı şiiri.Selam ve saygılarımla.
Şairleri ve ozanları susan millet bitmiş demektir. Ozanlar ve şairler bu milletin gerçek sesleridir. Onlar tarihte hem muallim idiler ve hem de tabip Anadolu'nun Moğol istilasın dan sonraki mimarı unutmamak lazım ki Mevlana, Hacı Bektaş Veli ve Yunus Emre ile onların bayraktarlarıdır. Selam olsun ozan ve şair yürekli herkese Kutluyorum bu nadide eserinizi. Şiirin kalıplarını zorlamak çok güzel. Beğeniyle okudum. Selam ediyorum
Al bayraklı tabutlar :((( Hepimizin kanayan, hiç durmadan kanayan yarası. Mevlam onları da kendi kanlarında boğsun inşallah. Her zaman ki gibi etkili anlatım ve duygu yoğunluyla cezbeden bir güzellikti. Var olasın ablam. Sevgiyle.
tebrik ediyorum duyarlı yüreğinizi haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır varsın birileri rahatsız olsun susmak niye? sindirilmek niye? koyun değiliz ya! selamlar saygılar değerli şairem, bölemezler böldürmeyiz ölürüz öldürürüz gerekirse kan dökeriz can veririz bir çakıl taşından, ermenisinden kürdünden lazından çerkezinden alevisinden sunnisinden vaz geçmeyiz yeter ki birlikten beraberlikten yana olsunlar yeterki bölücükük yapmasınlar bu vatan al bayrağın gölgesinde birlikte yaşamak isteyen herkesin vatanıdır.....
Ayşegül Aşkım Karagöz tarafından 4/2/2016 12:29:26 PM zamanında düzenlenmiştir.