(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR HABERİM VAR DOSTLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR HABERİM VAR DOSTLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hoş geldin nene.ne güzel bir şiir bu. çok sevindim ben de, güzel sağlıklı hayırlı torunlar versin allah size.. mutluluk sevinçleriniz hiç gitmesin emi. ne güzel bir duygu torun sahibi olmak.onlarla gülüp eğlenmek. yürek sesiniz var olsun melek.. sevinçten dayanmaz şimdi bu yürek..allah analı babalı nineli dedeli sağlıklı bir yaşam versin size amin burada selam ve sevgiler yolluyorum o kocaman yüreğinize efendim.. sonsuz saygılarımla..hoşçakalınız melek hocam...
Torunlarımız dünyanın en tatlı varlıklarıdır,Allah acılarını göstermesin. Torunlar neden bu kadar tatlı diye soranlara cevabımdır,Onlar kazandığımız kârların KDV si "katma değer vergisi"dirde ondan.:))) Gözünüz aydın olsun Melek Hanım.
Gözünüz aydın olsun şairem Allah analı babalı büyütsün... Evlat sevgisinden torun sevgisi daha bir başka olurmuş.. Sağlık içinde doğarlar inşallah.. Selam ve sevgilerimle
Rabbim analı babalı sağlıklı afiyetler içinde büyütmeyi nasip etsin.Bahtları güzel olsun..Vatana millete Anne Babasına hayırlı evlat olmayı nasip eylesin Gözün aydın
Hayırlı evlatlar olsun İnşallah, ne kadar tatlı olur cennet kokulu bebekleri koklamak, ne mutlu büyükanne olmak, benimkiler üniversitede okuyorlar, bu halleri de çok güzel, onlardan çok şey öğreniyorum, İnsanlığın yeni versiyonları onlar, Hoşluklar getirsinler dünyamıza, sevgiyle büyüsünler, sevgi dolu olsunlar, selam ve sevgiler.
Torunlar çok tatlımış İnşallah göreceğim, Onlara ellerimle patikler öreceğim, Neşeyle coşacağım, torunum seveceğim, Mutluluk benim hakkım oluyom artık nene...............nene olmak da güzel...ne güzel dizeler ile anlatım..tebrikler
Şairem haberlerin en güzeli.Allah sağlıkla dünyaya gelmelerini nasip etsin.Tahtları,bahtları açık olsun.Benimde bir torunum var.Sevgisini tarif edemem.Allah herkese nasip etsin.Selam ve sevgilerimle...
Amin canım. Oğlumdan1 kızımdan 2 torun yolda. Hayırlısıyla gelsinler. Bu güzel duyguyu herkese yaşatsın allah. Güzel yorumuna çok teşekkürler . Selam ve sevgiler.
Yüce Allah uzun uzun ve hayırlı ömürler bağışlasın, inşallah...
Tebrik ederim,
Selam ve sevgilerimle.