(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLLARINI BEKLERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLLARINI BEKLERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tadıyla, Demiyle, Akıcılığıyla, Ve ustaca anlatımıyla, mükemmel bir şiir. İçtenliğimle kutluyor, tam puanımı helal ediyorum.. _________ Şaireme selam olsun.
Gurbete salıp gitti, anladım bu aşk bitti, Güzellikler beklerken ömrümüz boşa gitti, Canımdan canı aldı bu acı bana yetti, Gözyaşım sele döndü, yollarına bakmaktan..
Bir sevdanın bitişi hüzünlü bir dil ile gönül yangınıyla anlatılmış. Gönülden gelen sevda dizeleri hala sevginin yuceligini ve de bitemiyecegini yürek sesinden aktarma zaten. Güzel bir şiirdi. Tebrik ediyor ve yürekten kutluyorum kalemdas dostu. saygı ve de selamlarımla.
Sevgi vereyim derken beni derbeder etti. Günlerim yıla döndü, artık canıma yetti, Ateşlere salıp da yüreğimi eritti, Gözyaşım sele döndü yollarına bakmaktan...............tebrikler değerli duygusal yürek...
Sevda ve his sunan şiirin, gönülleri okşayarak sevdaca akışı.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…