(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
x2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Sarı Kanarya taraftarı olarak bu anlamlı armağanı memnuniyretle kabul ediyor ve teşekkür ediyorum. ... "Sonra sen geldin; Gün gibi, Gözlerindeki ışıkla uyandım Yeniden doğruldum hayata, Gülmeye başladı göz bebeklerim, Neydi gözyaşı? Unutturdun hepsini bana. Sen geldin, Hekim gibi, Bir bir temizledin kırıklarımı, Alıp attın tüm parçalarını, Beni verdin bana geri, Ellerime de ümitlerimi. Sen geldin, Usta gibi, Tamir ettin duygularımı, Kıymetli bir hazine misali, Korudun sakladın beni, Sardın sevginle benliğimi, Ellerinle yedirdin yemeğimi, Gözlerinle okşadın yüreğimi, Öyle bir yücelttin ki ismimi, Göklerde buldum kendimi." ... Tebrikler.
Tamir ettin duygularımı, Kıymetli bir hazine misali, Korudun sakladın beni, Sardın sevginle benliğimi, Ellerinle yedirdin yemeğimi, Gözlerinle okşadın yüreğimi, Öyle bir yücelttin ki ismimi, Göklerde buldum kendimi.
Ve sen geldin, Tarihler bir martta kaldı, O gün benim doğum günümdü, En büyük hediyem sen oldun, Hoş geldin sevgilim .....................................................kutlarım gönül güzeli şiiri mutluluklar başarılar
Elvin nerelerdesin...güzel şiirlerini özlettin...gerçi bende fazla sık giremiyorum...Harika dizelerdi okuduğum,düşünüp ve anladığım..selam ve hürmetlerimle
Sen yoktun; Acılarım vardı, Düşüşlerim, serzenişlerim, Binlerce kez ağlayıp Ama bir kez bile gülemeyen Gözlerim vardı. Sen yoktun; Kırıklarla dolu bir kalbim vardı. Her aşkta biraz daha parçalanan, Her parçada biraz daha kaybolan Her kayboluşta ümidimi de alıp götüren Karanlık bir dünyam vardı. Sen yoktun; Ezip geçen yılarım vardı, Sevgilerime aldırmayan, Duygularımı oyuncak gibi Oynayıp oynayıp kıran, Sonra da hiç bir şey yokmuş gibi Bana geri dönmek isteyen Sevgililerim vardı. Sonra sen geldin; Gün gibi, Gözlerindeki ışıkla uyandım Yeniden doğruldum hayata, Gülmeye başladı göz bebeklerim, Neydi gözyaşı? Unutturdun hepsini bana. Sen geldin, Hekim gibi, Bir bir temizledin kırıklarımı, Alıp attın tüm parçalarını, Beni verdin bana geri, Ellerime de ümitlerimi. Sen geldin, Usta gibi, Tamir ettin duygularımı, Kıymetli bir hazine misali, Korudun sakladın beni, Sardın sevginle benliğimi, Ellerinle yedirdin yemeğimi, Gözlerinle okşadın yüreğimi, Öyle bir yücelttin ki ismimi, Göklerde buldum kendimi.
Ve sen geldin, Tarihler bir martta kaldı, O gün benim doğum günümdü, En büyük hediyem sen oldun, Hoş geldin sevgilim, Ömrüme hoş geldin