Gün yorgun Nazlanarak iniyor mor dağların ardına… Gelin gibi süzülerek kayboluyor gözden, Gecenin koyu gizemine bırakıyor yerini, İşte tam bu sırada kıpır kıpır olur içim! Başlar itiraf saatlerim Çünkü dilim gece çözülür…
Yorulup sıkılmam, Saymam dakikaların geçişini, Zaman mefhumunu hemen kaldırırım aradan! Ve hayalini alırım karşıma, Başlarım onunla konuşmaya Sahi! Nereden nasıl başlayacağım?
Bazen kendimi kaybederim Bulamam ya! Bakir ormanlarda gezintiye çıkmış gibi gözlerinde dolaşırım Gözlerine baktığımda, Kendimi hep orada görmem bundandır işte Gündüz iki kelimeyi bir araya getirip cümle kuramam Dilim lal olur Gecenin sessizliğinde çözülür Öyle cesaretli olur mu ki Kafa tutarım sensiz gelecek günlere Ben sensiz kalırsam yaşayamam ölürüm! Ölürüm be gülüm Ölürüm…
Biliyor musun? En güzel şarkılarımı gece söylerim, Şiirlerimi mısra mısra gece yazarım sana, Sırma beliklerini Orman yeşili gözlerini gece özlerim Yarasa gibi hep asılı kalırım hayalinde! Ben en çokta seni geceleri severim Çünkü dilim gece çözülür…
Aman ha, gitme sakın! Kal orada! Daha yeni başladım, beni hayaline anlatmaya Sen yanımdayken bakamam gözlerine Elim ayağım bir birine dolanır kördüğüm olur Tepeden tırnağa kızarırım ya İzin ver yeniden kaybolayım deryalarında…
Biliyor musun uykuyu bu gecede gönderdim. Senin olmadığın rüyaları bile yasakladım kendime Dur! Nereye? Daha anlatacaklarım bitmedi Yeni çözüldü dilim Biliyorsun dilim gece çözülür
Biliyorsun dilim geceleri çözülür Hani duymak isteyip de, söyleyemediklerim vardı ya Sıralayacağım hepsini ardı ardına! Seni seviyorum dediğimde kurban kesecektin unutma! İtiraf ediyorum… ‘’Seni senden de çok seviyorum’’ Sıra Sende… Hadi! Susma!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilim Gece Çözülür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilim Gece Çözülür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeldi,her mısrası,her kelimesi,
Saygılarımla .Hoşça kalın