(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdiklerinizin ve dostlarınızın yanınızdan ayrılmayıp yalnız kalmadığınız nice doğum günleri dilerim efendim. Acizane tebrik ederim. Selam ve hürmetlerim ile.
" doğum günün bana geldiğin gündü.." adlı Yunus Bülbül imzalı bir şarkıyı hatırlattı bana şiiriniz...gerçekten çok güzeldi...doğum gününüzse kutlu olsun..şiirinizi kutladığım gibi...saygılarımla...
25 yaşa kadar kabulümüz, hoş gelmiş sefa gelmiş....ama ondan sonrası yıllar kısalayıyor mu ne... göz açıp kapayana kadar... bakıyorsun bir mum daha söndürmüşüz hayatttan... ve umutlar, hayallerde birbir mumlarla birlikte sönüyor her yıl...
güzel yanı, erişilemeyen umutlar, kaçırılmış fırsatlar... bize böyle güzel şiirler yazdırıyor... kutlarım hocam....
nedense sevinirmiş gibi yaparız yeni yaşa ama hüzün saklıdır o gülüşlerin ardında çünkü eski yaşala birlikte neler neler gitmiştir dönmemek üzere...çok güzeldi anlamlı şiiriniz...saygı ve sevgiyle kalın...
Çok uzaklardan. Bir köşeye çekilip ağlayacağım, Giden yılın ardından Ormanların,kuşların, Yıldızların haberi olmadan Yanımdan ayrılacak birer birer dostlarım O yılla uğurladığım anılarım gibi Gün doğmadan...
Acizane tebrik ederim.
Selam ve hürmetlerim ile.