(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHAR BİZDE NE ARAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHAR BİZDE NE ARAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen anlarsan 85 milyon anlae herkez senmi şaairmisin necisin sen yorumunu dikkat ederek yaz birdahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dikkatini çemerim kulmusun nesin???
Güzel ve manalı bir şiiriniz Şu güzel sözü hatırlattı bana"Neyleyim sarayı,neyleyim köşkü.İçinde salınan yar olmayınca" .Yüreğinize ve ellerinize sağlık.hayırlı geceler.
Doğru söylüyorsunuz. Baharlarımız kara bahar oluyor. Ama karanlıkları ancak aydınlıklar yok eder. Aydınlıklar ise hep umutlarla doğar. Her şeye rağmen yaşamak gerek. yaşamak içinde yeni umutlara yeni baharlara ihtiyacımız var. İnşallah kara bulutlar dağılacak ve güneşler yeniden doğacak. Sevgilerimle...
yazımı kışa çevirdin. kar yağdırdın başa ley la. viran oldu evim yurdum ne söylesem boşa leyla.. neşet ertaş hocanın güzel bir türküsü dökülüverdi dudaklarımdan.yıldız hocam. baharı bize zindan ettiler bu karanlık güçler, bizi bu hale getirenleri allah kahretsin efendim.başka ne deyim. yürek sesiniz var olsun şahane bir şiir kısa ama dopdoluydu içeriği selam ve sevgiler bıraktım o kocaman yüreğinize sonsuz saygılarımla..
Bahar gelmiş diyorlar , Oysa güneşimiz batmış, Gökyüzünde, tek tek sönmüş Yıldızlar,
Yüreğine sağlık şairem. Hergün toplumsal olaylar oldukça, Ülkemiz kan gölüne döndükçe . Yer gök ağlıyor bu duruma. Şiir kısa ve öz. kutluyorum . Selam ve sevgilerimle.
Son günlerde baharı beklerken dünyadaki olumsuz estirilen bilhassa ülkemizdeki yaşananlar bahar gelse bile farkına varamayacağımız kadar etkiliyor bizi bize bahar gelse de farkında olamayacağızz galiba saygılarımla anlamlı güzel şiir
Dizeler çok mükemmel olmuş…
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…