sevgi algılanırsa seven bir kalpten sevgi verilir en içten... güller serilir gül; derilirse... armağan edilir ömür gerçekten sevilirse...
severse yürek kabarır deli derya kabına sığmaz taşar kumsala okyanus dalgalanır... yeleleri şahlanır çılgın tay gibi coşar mı; coşar...
seven; sevilen yürek hiç ama hiç; üşümez çığ altında kalsa da üstüne kar yağsa da zemheride; donsa da sevgiyle ısınır; yanar aşkla ruhuyla sever; sevilirse canı gönülden...
seveni sevmek gerek muhtaç her insan sevmeye sevilmeye olsa da kral koca bir ülkeye...
sev seni seveni yılmadan kalbim olmasa da bu dünyada onla nasibin ruhumla severek sonsuza dek ona talibim mahşerde; ruhu, ruhuma olsun diyerek nasibim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TALİBİM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TALİBİM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"çılgın doru tay coşar mı; coşar... ...olsa da kral koca bir ülkeye... ...olmasa da bu dünyada onla nasibin..." bu satırlarda imlâ gözden kaçmış sanırım. Özellikle "dorutay nedir, yargıtay gibi bir şey mi ?" diye bir müddet düşündüm :)
doru tay bu şekilde yazmıştım aslında ama tereddütte kaldıgım için googleden arattım ve dorutay bunu mu demek istedin diye sorunca doğrusu odur diye düşündüm hatalarım eksiklerim var evet. teşekkür ederim saygılarımla...
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...