BAHARIN BANA ANIMSATTIKLARI; SEVDİKLERİM HEP BAHAR OLSUN ! YENİDEN; YENİDEN DOĞSUNLAR İSTERİM ! ÇOK MU ŞEY İSTERİM; ÇOK MU ?...
bak baharda dünya yeniden canlandı kıştan eser kaldı mı ağaçlar çiçek açtı senin için; tek isteğim sende; sende öyle ol dünyam baharla yeniden dog; dünya gibi...
yeniden doğmaktı bahar yüreğine herdem bahar doğsun dileğim mis kokulu bahar mevsimim çok severim herşeyden çok seni; sevdiğim gibi...
çiçekler açsın kokular saçsın sen solmayacak papatyalardan; başıma taçsın...
moral vermekti sana niyetim istemeden üzdümse; özür dilerim baharı düşün sende bahar ol istedim cennetçiçekleriyle; bezensin yüreğin...
en umudsuz anlarımda bile moral satın alırım kendime ücretsiz üstelik üretebiliyorum beynimde...
kıştan sonra baharı verdiki mevlam insanlara yaşamsal örnek olsun diye umudlar ağaçlardaki yapraklar gibi; fışkırsın diye yüreklerde umud en güzel ilaçtır tüm hasta düşen bedenlere...
ne mutlu bak cıvıl cıvıl kuşlar dallarda dillerince şarkı söylüyorlar baharın şevki sarsın seni, beni, herkesi kederi hüznü at içinden; aklın, fikrin, yüreğin, umudun, bahar koksun dilerim ruhuna hep bahar neşesi dolsun nice; nice baharlar bizimle; bizimle olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜR DİLERİM BAHARIM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜR DİLERİM BAHARIM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyayı Şiir Kurtaracak!
21 Mart Dünya Şiir Günümüz Kutlu Olsun.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...