şimdi tam zamanıdır yeni bir şeylere başlamanın ya da vicdan aynamızı avuçlarımızda tutmanın uzun süredir kırgın olduğumuz eski bir dostun eskimeyen sesine merhaba demenin sesinde eskimenin tam zamanıdır
yürekte titretmenin kendinden geçip aşkın sırrına ermenin, gözyaşları akıtmanın kalbe dokunmanın şevkle inlemenin tam zamanıdır şimdi…
*
rüzgar gibi aşka doğru esmenin rüzgar önünde bir kuru yaprak olmanın… kendini aşkın rüzgarına bırakmanın tam zamanıdır şimdi…
*
aşkın kanatlarıyla sonsuzluklara uçmanın, kalbi aşkla boyamanın hayalin erişemeyeceği nurlara karışmanın, aşk denizine akmanın tam zamanıdır şimdi
*
seherlerde aşk sarhoşluğuyla secdeye kapanmanın elleri semaya kaldırıp aşk ile yalvarmanın aşkı ile sızlanmanın hakkın davasına benliği adamanın hakka sunulmanın tam zamanıdır şimdi
*
varlık sahasından kaçıp yokluk sahasına girmenin aşıkların hallerine bürünmenin … adım adım manaya yürümenin tam zamanıdır şimdi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....tam zamanıdır şimdi….. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....tam zamanıdır şimdi….. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli üstadım.., Muhteviyatında derin anlamı olan, Okurken., yeniden okuma keyfini tetikleyen, çok usta bir anlatımınız var. Ve okurken., emin olun ki, ruhumun dinlendiğini hissedebiliyorum. Yazan kaleminiz, yazdıran yüreğiniz, hiç gam keder görmesin diyor, selam ve dualarımı gönderiyorum.
Hiç bir şey için geç değildir!!! Hele hele Yaratanın emir ve yasaklarına başlamanın hiç geci yoktur! Allah u Teala son nefesi imanla vermeyi Ümmeti Muhammed'e nasip etsin. Şiir çok hoş ve anlam yüklü. Kalbi güzel olanın da yüreğinden bu şekilde güzel dizeler çıkıp ilhamla yerini buluyor. Yüreğinize sağlık. Selam ve dualarımla.
Kalemin susmasın
_____________________________________Selamlar