(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
veda... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
veda... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım, içinde ki acıyı bitirmedikten sonra, aklındakini unutmadıktan sonra, nereye gidersen git, onlar sizin refakatcınız olacaktır. Her seven yürek ayrılık acısıyla zaten diyetini ödüyor bence. Gönlünüze, yüreğinize sağlık. Bu güzel gönül sesine beğenimi bırakıyorum. Saygı ve selamlarımla
Boğazda ki düğümleri açan sözcükler vardır bazen, işte tam da o yarayı kanatır. ve eksilmez aslında insan, dediğiniz gibi hep kendine geri döner çünkü. bu yüzden gidenler en çok kendine etmiş olur; giderken götürdükleri kendi yanılgılarıdır çünkü.
gittiğin yere götürüyorsan sebebini gitmek değildir eylem, gittiğini sananlar ardından bir veda cümlesi.
çok teşekkürler hüzünlü güzel yürekli şair sevgi saygı ile...
"Son isteğim senden, Ölürsem, ölürsem Anama söyleme, Sen dök, Sen dök bana gözyaşı."
ama şart mı illa yüreğimi deşmen "anne" şiirlerinle... üzülme üzme gerçek diyarda seni bekleyen annenide.. inanıyorum ki rahmetli annen de kesinlikle üzülmeni istemezdi kal sevgi ve tebessümle...