(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
düzenleme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
düzenleme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kristal yalnızlıklar dökülür Avuçlarıma gözlerimden ve titrer iliklerim Bir bir kırılır düşerse ellerimden yerlere Sonra tarumar olur göz bebeklerim. Bir volkan fışkırırken göğsümün orta yerinden İnce bir yağmur değer saçlarıma Dokunan sen sanıp ağlarım içerime Bir kez gittin dönmedin kahrımdan öldüm
Giden için değil de zaten bütün sıkıntı sanki kalanın sırtına yüklenmiş gibi olur hele bir de yürekten sevdiğinizin gidişiyse bu yükün ağırlığı bir anda katlayarak artar çekilmesi ne zordur taşınması ne zordur bunu yaşamayanın anlaması mümkün değil.. Yüreğine sağlık sevgili Muhammed yine güzel bir şiirdi kutluyorum yürekten yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Avuçlarıma gözlerimden ve titrer iliklerim
Bir bir kırılır düşerse ellerimden yerlere
Sonra tarumar olur göz bebeklerim.
Bir volkan fışkırırken göğsümün orta yerinden
İnce bir yağmur değer saçlarıma
Dokunan sen sanıp ağlarım içerime
Bir kez gittin dönmedin kahrımdan öldüm
Giden için değil de zaten bütün sıkıntı sanki kalanın sırtına yüklenmiş gibi olur hele bir de yürekten sevdiğinizin gidişiyse bu yükün ağırlığı bir anda katlayarak artar çekilmesi ne zordur taşınması ne zordur bunu yaşamayanın anlaması mümkün değil..
Yüreğine sağlık sevgili Muhammed yine güzel bir şiirdi kutluyorum yürekten yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Çınar GÖLE