Nereden geliyor kulakları sağır eden bu Patlamalar Sur’dan mı ?İdil’den mi? Oysa ekabirler ne güzelde üç maymunu oynuyor Duymuyor! Görmüyor! Konuşmuyor! Sende sus
Bana bu gün kör dövüşleri anlatma Yoksul bir çocuğun horoz şekeri ederinde ki Mutluluğunu anlat Asker postallarının ayakları altına çiçek eken Çiçek çocukları anlat Memleket gözlü kadınları anlat Hani şu soframızdaki yeri öküzden sonra gelen kadınları ! Barışı anlat umudu anlat !
Her kızıl şafakta ölüm haberine uyanmayacak Halkların türküsünü anlat
Böyle giderse aklım deliliğin sığlığına sığınacak Avuç aya larım da gözyaşlarının tuzlu yakıcılığı Saçlarıma esen şimal rüzgarları Bu gün yine yaşamak ağır geliyor Bunca kahbelik varken Bunca zamansız ölüm varken Oysa şair ne demişti ’Her ölüm erken ölümdür’!
Şarapneller patlıyor yüreğimin siperlerinde O yüreğim ki tüm savaşçocuklarına hediye
Çiçek çocuklar ağlıyor Alıp başımı kaçabilsem masallardaki şekerden evlere Koca koca nutuklar atanlar Emperyalizmin maşaları Neden çaldınız? masallarımızdaki şekerden evlerimizi
[ /iceri
Her ölüm erken ölümdür=Cemal Süreyya Soframızdaki yeri öküzümüzden sonra gelen kadınlarımız=Nazım Hikmet Ran Yukarıdaki şiirde geçen dizeler bu şairlere aittir. Can bacım nefesin solmasın emeğine yüreğine teşekkür ederim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİÇEK ÇOCUKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİÇEK ÇOCUKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zevkle okudum ve dinledim yüreğinizde yer yapan mısralarınızı Mine Çakmak Hanım.Gönülden tebrik ediyorum.Duygularınız var olsun,Kaleminiz hiç tükenmesin.Sevgi ve saygılarımla.
Yine beni benden alan bir şiirin yine ses olmak bana nasip oldu... Şiir yürekli arkadaşım benim her bir mısrasını yaşayarak yazdığını o kadar iyi biliyorum ki... Sevgilerimle kutluyorum...