Tehditkarlığın yine üstünde Bu kaçıncı sevda savuruşun Bence senin gülüşün de bileğinde Bu üstüme atacağın kaçıncı kurşun. Her bir tebessüm yeni bir yara Ağladıkça çocuklar Kim tebessüm taşıyacak onlara Kiminin gücünde,kiminin yüzünde En ağır yük binecek sırtlara. Bence artık sevme beni Seversen eksik kalırım Dikkat edin sizde geride kalanlara.
İnan ki bir şiir o kadar uzun sürmüyor Artçıları belki biraz etkili diyebilirim Şimdi elliye yakın kitap geldi,gözüm bir şey görmüyor Ben çıplak kalmam asla,sözcükleri giyinirim. Belki de dünyam bu benim Havalar kuşlar derken unutmadım seni Şimdi attım cigarayı aşşağı İnerken filtresi Sönerken cıss sesi Duydum diyorum sana Ben unutur muyum sandın seni.
Ama seninle aynı yatağı paylaşırım sadece Kıskancım biraz ürkütme şiirlerimi Uyuyacaksan lütfen biraz sessizce Alınma hemen bana bilirim elbet değerini Bizdik evlenen senden habersiz gizlice Aldatmadım ben diğerini Senden önce harfler vardı Şimdi sen aldın onların yerini.
Bu kadar hırçınlık yakışmıyor sana Bırak Karadeniz’in kıyıların da kalsın Adını mıh gibi kazıdığımız dağlara Tavşan misali bakma sakın Benim sırtım değil başım dönük sana Bir merhaba ol istedim Gevrek tadında Şiirden gazele Hazırla kendini çıkıyoruz uzun bir yola.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yatağımın başucu. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yatağımın başucu. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama seninle aynı yatağı paylaşırım sadece Kıskancım biraz ürkütme şiirlerimi Uyuyacaksan lütfen biraz sessizce Alınma hemen bana bilirim elbet değerini Bizdik evlenen senden habersiz gizlice Aldatmadım ben diğerini Senden önce harfler vardı Şimdi sen aldın onların yerini.
tek sana anlatırım derdimi iz düşerken gecelerin üstüne ki bilirsin ne çok da sevdalıydım dudağından dökülen kelimelere ve haydi koy başını dizlerimin üstüne ben saçlarında dolaşayım rüzgar gibi sen bana ninniler söyle buram buram sevda koksun ve avutsun kederlerimizi dağların eteğinde
değerli dost kalem şiir o kadar güzel ki yazmamak imkansız yürekten kutluyorum saygımla
Ama seninle aynı yatağı paylaşırım sadece Kıskancım biraz ürkütme şiirlerimi Uyuyacaksan lütfen biraz sessizce Alınma hemen bana bilirim elbet değerini Bizdik evlenen senden habersiz gizlice Aldatmadım ben diğerini Senden önce harfler vardı Şimdi sen aldın onların yerini.
Hocam ne harika dizelerdi yürekten kutlarım çok çok beğenerek okuyup güzel duygular yaşadım tebessümden göz yaşına kadar kesinlikle susmamalı kalemin..