Şiir sözlü sır nefesli sevgili Ne gelir ne gelmez Gözler Kim içeride kim dışarıda Yürek deli bir yar Yarda Boynumda gül lekesi demlendi Gülümse canımın sesi Sevilesi İki elle yüzümüzü yıkasak Bahar geldi hoş güzel geldi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...GÜL LEKESİ DEMLENDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...GÜL LEKESİ DEMLENDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba arkadaşlar, öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim..güç verdiniz.Şiirlerimi çizdiğim resimlerle süsleyip,ilk kez Edebiyat Defterinde gün ışığına çıkardım.. ve sevgili dostane başka bir edebiyat sitesine üye olduğum doğru...ancak hiç yöneticilik yapmadım ve hiç bir şiirimi yayınlamadım. selam ve saygı ile..
SEVİLAY HANIM,daha önce karşılaştığımızı biliyorum yine buna benzer bir edebiyat sitesinde,ama siz orda yöneticiydiniz.Doğrumudur merak ettim de?Ve siz de HOŞGELNİZ.BENCE BÜTÜN ŞİİRLER GÜZELDİR.ŞAİRİN DUYGULARINI ANLATIR.YAZIM HATASI YA DA KAFİYE MÜHİM DEĞİL...
dostane tarafından 3/27/2008 12:06:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir sözlü sır nefesli sevgili Ne gelir ne gelmez Gözler Kim içeride kim dışarıda Yürek deli bir yar Yarda Boynumda gül lekesi demlendi Gülümse canımın sesi Sevilesi İki elle yüzümüzü yıkasak Bahar geldi hoş güzel geldi.
İki elle yüzümüzü yıkasak
Bahar geldi
hoş güzel geldi.
Sevdim ben bu şiiri içimi kıpır kıpır etti birden.