gurbet elden evime destur deyip giderken seni yaptım yapalı hasretinden dardayım gaddar biri engeldi hep hainlik ederken bekle beni yetiştim tez vakitte ordayım…
iç çekerek özlemle yolum bekle bebeğim villa gakkoşum benim sen evlat ben babayım bahçen de bin bir bolluk bense sana sapayım bekle beni yetiştim tez vakitte ordayım…
için sanki bir saray yedi adet odanla çift salonda yaşanır terasını sen anla saunan bir harika doldurur içi canla bekle beni yetiştim tez vakitte ordayım…
bahçende ki güllerin kokusuna hayranım şu çilekeş ömürde kavuşursam bayramım güzel suyunla yapıp içeceğim ayranın bekle beni yetiştim tez vakitte ordayım…
şatafatın ölçülmez tripleks’tir endamın yemyeşil ortamında cennettedir adamın kutsal sığınak gibi ateşi’sin sevdamın bekle beni yetiştim tez vakitte ordayım…
kendi elim ile de ne kadar emek verdim on altı yıl bitmen’i bekleyişte de durdum namert sillesi yedim ipi pazara serdim bekle beni yetiştim tez vakitte ordayım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Villa Gakkoşum bir başkadır… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Villa Gakkoşum bir başkadır… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gurbet türküsü olmuş yanık yanık dizilerde. Hayat insanı nerelere sürüklüyor bilinmez ki nereye. Aklımıza gelmeyen memleketlerde yaşamak da varsa kaderde. .Tebriklerimle hemşerim. Saygıyla.
Öyle etkili bir anlatımdı ki, gözümde canlanıverdi güzel sarayınız..Ya da acaba bir sevgilimidi ki diye düş ünmeden de duramadım.Hangisi olursa olsun muhteşemdi şiiriniz..YYüreğiniz, kaleminiz var olsun hocam..Saygılarımla..
iç çekerek özlemle yolum bekle bebeğim villa gakkoşum benim sen evlat ben babayım bahçen de bin bir bolluk bense sana sapayım bekle beni yetiştim tez vakitte ordayım…
YÜREK SESİNİZ HİÇ SUSMASIN HOCAM NİCE GÜZEL ESERLERE İNŞAALLAH
Eee Kadri Bey böyle villan varda ne duruyorsun? Üstelikte Malatya'da..Bir de Gakkoş olacaksın. Haydi atla uçağa var artık Villaya.. Güzel şiir için kutlarım.Selamlarımla..
Bir villa ki, say say bitmiyorr.. Tabi ki, insanoğlu hep villalar aralar ister . Olanada güle güle otursun derim. Gönüller villa saray olsun. Çok güzeldi kadir hocam. Yüreğine gönlüne sağlık. Tebrikler, selmalar.
Rabbim ağız tadilat huzur mutluluk içinde oturmaya nasip etsinmukemmel bir anlatım kaleminiz daim yürek sesiniz hiç susmasin kıymetli hoc sayın Azap bey saygılarımı arz ederim
Mevlam ağız tadı,gönül huzuru sağlık afiyet içinde mutlulukla oturmayı nasip etsin gardaşım..Engin yüreğin usta kalemin daim olsun..Selam saygılarımlasın can dost
Şiire verdiğiniz emeğe teşekkürler
Beğendim.
...................................... Saygı ve Selamlar...