pak yoldan çıkan hiç iflah olmaz ki prenses de olsan felah bulmaz ki… ***
bu kezde bir başka vurdu feleğim dağladı durmadan kuruttu içi elemedi bile çürük eleğim hep sinsice vurdu kalleş bir dişi fesat olduğundan anılmaz leşi… **
sırrında da kaypak gönül de kapris vefasız hainde her şeyim hapis hiç iflah olmam ki yayıldı habis tıpkı bir it gibi keskindir dişi fesat olduğundan anılmaz leşi… **
hiç huzur bırakmaz o keyfe bakar hiç vicdanı da yok mağma da yakar ölüp sürünsem de öküzce bakar eline düşte gör kurtulmaz kişi fesat olduğundan anılmaz leşi… **
bir halt da etmez ya o elmas sanır kötülükten başka parayı tanır ar edep rast gele ne de utanır fitneden vazgeçmez çürütür taşı fesat olduğundan anılmaz leşi… **
şeytan da pes eder fetret halinde her şey de mubahtır çıkar yolunda hiçbir an çıkmaz ki it puşt kolunda utanıp arlanmaz kart tavuk yaşı fesat olduğundan anılmaz leşi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-fesat olduğundan anılmaz leşi… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-fesat olduğundan anılmaz leşi… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şeytan da pes eder fetret halinde her şey de mubahtır çıkar yolunda hiçbir an çıkmaz ki it puşt kolunda utanıp arlanmaz kart tavuk yaşı fesat olduğundan anılmaz leşi…
Yine ustaca dizeler dökülmüş değerli Üstadımın kaleminden. Yüreğinize, emeğinize sağlık. Gönül sesiniz daim olsun.
şeytan da pes eder fetret halinde her şey de mubahtır çıkar yolunda hiçbir an çıkmaz ki it puşt kolunda utanıp arlanmaz kart tavuk yaşı fesat olduğundan anılmaz leşi…...............tebrikler üstat..heceye devam....hece de süpersin
bu kezde bir başka vurdu feleğim dağladı durmadan kuruttu içi elemedi bile çürük eleğim hep sinsice vurdu kalleş bir dişi fesat olduğundan anılmaz leşi…
Kocaman yüreye, kocaman selam ve saygılar. Kutlarım hocam.
anlam şiiri yazan şairi coşan yürek sesinizi ayakta alkışlıyorum hocam umarım bu güzel şiir adresini bulmuştur _________________________--saygılarımla selamlar
ne kadar doğru tespitler hocam..yedisinde neyse insan yetmişindede odur..çok gördük böylelerini..kendilerini gösteriyorlar bi şekilde..sonsuz saygıalrımla hocam..
Fitne // Türk Devrimi İbret Mensur Şiirler // Önder Karaçay
Kötünün esiri olup olma fitne, Gün gelecek bitecek olan sensin, Yalvaracaksın! O günler de gelecek, Gel insan ol bu yanlış yoldan gitme!
Derdin nedir senin insanlıktan ne istersin, Neden gözün doymaz senin! Kan mı? İçersin, Bıçağının önü de, arkası da kesiyor, Çıkarın için haksız yere insan neden biçersin?
Ne geçecek eline insanı birbirine düşürmekle, Akan kanın her damlası senin kaderine, Cehennemi canlı helak ile getirdi sana, Azıcık insan ol da hele bir insan dinle!
İnsanın korkağı, görünmez çürük gibisin, İnsanı birbirine kırdıran fesat sinsi mi? Oldun! Fitne çıkarmakta, fesat üretmekte kötü ve günah, Birbirine düşürdüğün insanlara sen de muhtaç değil misin?
Canlılar içinde insan adına vahşisin, Karnın tok, sırtın pek yediğin içtiğin başkasının hakkı, Yine de silah, düşman, savaş üretip kan içersin, Gözün dönmüş kazdığın kuyuya bu sefer sen düşeceksin.
Düştün aslında, ne söz dinliyor ne anlıyorsun, İllede benim dediğim olacak diye tutturuyorsun, Dünyayı ve insanlığı size sömürmeye kim izin verdi? Bu hakkı ne hakla kendinizde görüyorsun?
Zalim ve zulmün ile helak olup canlı öldün, Cehennemi arıyordun dünyada buldun, Sende benim gibi Allah’a bir kuldun, Ne diye? Put olup canlı donup kaldın!
Dünyayı, tüm canlıları, seni de,beni de, Bir yaratan olduğunu neden unuttun, Yoksa Allah benim diyerek Firavun mu? Oldun, Şimdi Firavun ibreti de geride kaldı. Son ibret (!) oldun.
İnsan hastalıklı bir yapı. Üzerine ne şiirler dizilmiş, ne romanlar yazılmış. Bu yazdığınız da son olmayacak Hocam. Güzel anlatımlı bir şiir olmuş Yüreğinize sağlık. Saygılar ve selamlarımla..
hiç huzur bırakmaz o keyfe bakar hiç vicdanı da yok mağma da yakar ölüp sürünsem de öküzce bakar eline düşte gör kurtulmaz kişi fesat olduğundan anılmaz leşi… **
bir halt da etmez ya o elmas sanır kötülükten başka parayı tanır ar edep rast gele ne de utanır fitneden vazgeçmez çürütür taşı fesat olduğundan anılmaz leşi… **
şeytan da pes eder fetret halinde her şey de mubahtır çıkar yolunda hiçbir an çıkmaz ki it puşt kolunda utanıp arlanmaz kart tavuk yaşı fesat olduğundan anılmaz leşi…
Anlamlı ve güzel dizeleri beğendim tebrik ediyorum selamlar.............
muatabın fesat olup olmadığı beni ilgilendirmez çünkü tanımıyorum yalnız okuduğum şiir ilgilendirir ustaca yazılmış harika bir şiir olmuş Yüreğine ellerine sağlık değerli hocam tebriklerimi sunarım saygılarımla
Yüreğine sağlık, Alkışlıyorum kalemi.
Beğendim.
...................................... Saygı ve Selamlar...