(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiirsel bir tat bıraktı bende... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiirsel bir tat bıraktı bende... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sevginin gönül gözü penceresinden görünüşü bir tatlı hazanin esintisi ile nede güzel anlatılmış. Adeta ruhları ve de gönülleri oksarcsaşina. Çok beğendim. Kutluyorum güzellikleri gören dost yüreği. Saygı ve de selamlar.
Yaratan, insanların hanımlarını, hayvanların erkeklerini güzel yaratmış... tavus kuşu da onlara en güzel örnek...tabi bu bizim bakışımız ama bir de sizin gibi sanatkarane bakışın elbetteki anlattıkları daha takdire şayan. az da olsa tat veren şiir oluyor. çok beğendiğimi itiraf ediyorum. tebrikler ve saygılarımla...
Çok kisaydi degerli Saire (Tasarrufi) hanim :) Doyduk mu, yok. Konsere çikan sanatçinin baglamayi akort ederken yaptigi kisa giris nagmesi gibiydi. Tavus kusu dolmasi var mi, bulgurla mi pirinçle mi olur acaba, ha anladim ben kahvaltiyi hafif yapmisim ondan aciktim. :)
Elestirilerim, altin olmasa da gümüs eder yorumlarim ile tavus kusu kadar renk katamadiysam da, bu soguk mart ayinda ....
Tamam daha fazla kizdirmadan, tebrik ve begenilerimi sunayim,
Sultan I.Ahmet çok sevdiği Aziz Mahmud Hüda'i bir gün sarayda abdest alırken, bizzat suyu tutar/döker. Bu esnada Valide Sultan ise havluyla beklemektedir. Derviş babam dediği Aziz Mahmud Hüda'i abdesti tamamlamak üzeredir ki o esnada Sultan I.Ahmet sorar, bir keramet gösterir misiniz Şeyhim der. Abdest tamamlanmıştır ve Aziz Mahmud Hüda'i havlu ile bekleyen Valide Sultan'ı görür. Tatlı bir tebessüm ile yanıtlar; suyu Sultan tutar, havluyu Valide Sultan tutar, bu aciz kul bundan daha büyük bir keramet nasıl göstersin ey Devletlü Hünkar der.
Rana hanim Aziz Mahmut Hüda'i o an 16 yasindaki Sultan I.Ahmet'e ders vermistir, siz kah siirlerinizle, kah cevaplarinizla bana ders verdiniz, veriyorsunuz. Sundugunuz güzel siirleriniz de cabasi, iyi varsiniz efendim.
Edebiyat Platformunun en güzel yönlerinden biridir.. Bildiri butonunu açtığımızda ..Eleştiriye yorum.. Eleştiriye cevap.. diye karşımıza çıkıyor zaten .. kızmadım..Bilakis.. güldürdünüz..
Sizler gibi değerli kalemlerden gelen eleştirilerle Daha iyi yazma gayretini bulacağım..
Düşünceleri de resimlemek bir başka yetenektir sanırım, ki çok anlamlı dizelerdi...