Geceler, katran karası geceler Korkmazdım eskiden karanlıklardan Dokunmazdı bu kadar geceler Ne siyahlığı, ne de sessizliği Korkutmazdı sensizliği Mahkûm ettin beni karanlık gecelere
Uykusuz yaşadım sensiz onlarca geceyi Her gece kayan yıldızları sayıp, seni düşledim Dilekler tuttum yokluğunda, Bir gece değil, her gece ağladım sensizliğe Kim bilir kaç gece seni sensiz yaşadım Saymadım, sayamadım…
Uykusuz geçen gecelerin sabahlarında Seni düşündüm, yokluğunda Sensiz geçen bütün yıllarıma lanet okudum Ensemde nefesin yerine Yokluğunun esintisi Bedenimde kocaman bir boşluk Doldurması imkânsız! Sol yanımda tarif edilemez acı Üzerimde tonlarca ağırlık Tartmadım tartamadım…
İçimde kocaman yangın Söndürmeye çalışırım gözyaşlarımla Senden geriye ne kaldıysa Bedelini ödüyor gözlerim gecelere Bakışlarım simsiyah başka renk vermiyor Avaz avaz haykırışlarım yankılanır içimde Sensiz Bitkin ve çaresiz Bin bir parça olmuşum… Her taraf flu, göremem burnumun ucunu, Kalmışım sisli anıların içinde…
Hasretimsin, özlüyorum Her anımda sen varsın seni düşünürüm El ele yürümeyi, Gözlerinin derinliklerinde kaybolurken konuşmayı Ayalarım terlese de Elini bırakmadan sonsuza dek Seninle yürümek istiyorum…
Sen benim nefesimdin Havasız bıraktın beni. Özledim sımsıkı sarılmayı Burnumda tüten miski amber ten kokunu Seninle süslenen rüyalarımı İlklerimi, Seninle hissettiklerimi Döktüğüm acı gözyaşlarımı Senin sebep olduğun her şeyi özlüyorum…
Her halinle her şeyinle sevdim seni Aşkımın karşılığı yok Çok yakınında iken uzak kalmak Özlediğimde yollarına bakmak Gelmeyeceğini bile bile geleceğin günleri beklemek Her neyse boşver
Boş ver dedim ya, bilme hiç! Bilsen ne çıkar Sol yanım acıyor canım yanıyor İçimdeki yangını cehennem buz tutsa da söndüremez Unutmayı da denedim! Beceremedim Olmuyor Yapamıyorum… Aşk… Bu kadar dokunmamıştı Oysa! Sonsuzluğa açılan kapı gibi sevmiştim Seni sevmek bu kadar ağır gelmemişti Anlamadım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlamadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlamadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine emeğine sağlık kıymetli arkadasimm okadar güzel yaziyon ki şiirlerin insanı alıp götürüyor okurken yaşıyorum sanki şiirleri güzel yürek sesin hiç susmasin saygilarimla selam dua ile kalin