…Yolunu kaybedenler için Yüreğim mecburi istikamet değil Eğer yüreğinde kaybolacağımı sanıyorsan Yüreğin de çıkmaz sokak değil!
Sözün bittiği yerde Suskunluğumun nekahet dönemindeyim Susuyorum. Yüreğim çaresiz Mülteci olmuş dört duvar arasına Kafam dumanlı Düşüncelerim karma karışık Gönül tarlamda ki tomurcuklar kurudu Pabuçlarım yırtık Ceplerim delik Biriktirdiğim harfler kayıp Bir araya getirip kelime üretemiyorum Sözün bittiği yerde Suskunluğumun sesi Cümlelerim yetim kaldı…
Öznesi sen olmayınca cümlelerim hepten yetim kaldı Ne çok söz vardı söylenecek yüreğimde Gidişine şahit oldum ya Sol yanım Sol yarım Her şey sensiz yetim ve öksüz Gözyaşlarım sel oldu çağladı Dilim lal, sus pus Dudaklarıma kilit vurulmuş Sözün bittiği yerde Sessizliğimin sesi Cümlelerim yetim kaldı…
Gidene “gitme kal” demez deli gönlüm Biliyordu gideceğini yaralı yüreğim Koymuştun bir kere kafana gitmeyi Aşk da gurur olmaz deseler de Gururuma yenildim Giderken Ardından bakakaldım öylece Gitme kal diyemedim Ne desem ne söylesem Anlamsız ve boş Sevdamız söylenmemiş sözler Yarım kalmış cümleler ile mi bitecekti Sonuna küçücük bir nokta koyamadın Cümlelerim yetim kaldı
Sen benim bir zamanlar dilime dolanan Söylenmemiş türkümdün yürekler dağlayan Yarım kalmış şarkıların nakaratlarıydın Dillerden düşmeyen Adın ağzımda pelesenk Yalan sevdan yüreğimde hapis Aklına koymuşsun gideceksin ya Veda da etme Git hadi! Git! Nasıl olsa her şey yetim ve öksüz…
Bırak düşünme sözcüklerim de yetim kalsın Yüreğimi kanatan yaran olsun Rüzgârlara haykırırım Yüce dağlara anlatırım sevdamı Sen yük etme ben omuzlarım bütün hatıraları Günahıyla sevabıyla alırım her şeyin vebalini Bırakıp gidiyorsun ya Gidene “gitme kal” demez deli gönlüm Ama bil ki, sol yanım Sol yarım Her şey sensiz yetim ve öksüz Ve ben sana sustum Cümlelerim yetim kaldı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cümlelerim Yetim Kaldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cümlelerim Yetim Kaldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten kutluyorum mükemmel bir şiir ve yorum yazan ve yazdıran yüreği alkisliyorum kıymetli arkadaşım güzel yüreğin gam keder gormesin Rabbim herdaim.mutlu kılar seni ins kalemin daim yürek sesin hiç susmasin saygı sevgi dua ile kalin
SAHRAA vurgun tarafından 2/25/2016 4:43:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gidene “gitme kal” demez deli gönlüm Biliyordu gideceğini yaralı yüreğim Koymuştun bir kere kafana gitmeyi Aşk da gurur olmaz deseler de Gururuma yenildim Giderken Ardından bakakaldım öylece Gitme kal diyemedim Ne desem ne söylesem Anlamsız ve boş Sevdamız söylenmemiş sözler Yarım kalmış cümleler ile mi bitecekti Sonuna küçücük bir nokta koyamadın Cümlelerim yetim kaldı
SAHRAA vurgun tarafından 2/25/2016 4:43:57 PM zamanında düzenlenmiştir.