- 1060 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SÜREKLİ ELEŞTİRİ
Her insanın hayatında yaranamadığı,ne yaparsa yapsın ve yaptığı ne kadar mükemmel olursa olsun,bir türlü mutlu edemediği insanlar vardır mutlaka.
Agzınla kuş tutsan yaranamassın,her yaptığına bir kulp takarlar,
bunun için iki seçenek vardır;
ya böyleleriyle yaşamayı kabullenip ,kendini eleştirilmeye şartlandıracaksın...!
Ya da böylelerini hayatından çıkartıp şöyle rahat bir nefes alacaksın..seçim sizin,
aslında kim istemez ki kaliteli kendisini anlayan,ve her zaman desteklemeye hazır insanlarla bîr ömür sürdürmeyi...
Sürekli eleştirilmeye ve yaptıklarında,her zaman bîr hata aranması insanı yıpratır,yaşama direncini kırar ve güvensizlige iter,ve sùrekli bir baskı altında hisseder insan kendini..
Böyle baskı altımda hissederek yaşamaya çalışmak,acaba dogrumu,yanlışmı yapıyorum diye,kendinden şüphe ederek yaşamak öyle zordur ki..! Tarifi mümkün degil bunu yaşayan anlar ancak.
Düşünebiliyormusunuz,sürekli birilerîne hesap vermek zorunda olduğunuzu ya da yaşınız kaç olursa olsun,kendi başınıza karar verememek nasıl yıpratır insanı..
Nasıl sogutur tüm güzelliklerden...
FİLİZ.K.AKÇAY
Beni sabırla okudugunuz için teşekkür ederim
YORUMLAR
İnsanlık var olduğu müddetce problemler olacaktır.Önemli olan karşısındakini kırmadan dünyadan gitmektir,Bazen bu eşiniz oluyor.Tanıyanıyorsunuz bazende canım kardeşim dediğiniz dosttunuz.Akşam olunca kendimize sorsak bu gün ben ne yaptım.Cevaplarda kalbimiz rahatsız olmuyorsa ne mutlu yarı ölüm olan uykuya başımızı koyarız.
Tebrik ederim saygılarımla.