- 1173 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Göz yanilmasi :))
Bayram cikmi$ yola yine yelli yelli geliyor.Ben yine yanlizim ve yine ailem yok yanimda.Bi abim var oda kendi derdinde.Nede cabuk geciyor günler aylar anlami$ degilim.Göz acip kapayana kadar mevsimler devriliyor ve yillar su misali akip gidiyor.Daha dün gibi Vatanimda ya$adigim bayramlar.Bayram sabahlarini cok severdim.Anam erkenden kalkar babamla abilerimi bayram namazina hazirlardi.Sabah kalki kalkmaz hemen televizyonu acar sesinide yükseltir uyanmamiz icin elinden geleni yapardi.Ramazan bayramiysa kuran sesleriyle uyanirdik.Kurban bayramiysa eger Arabistandan yapilan yayinlari acar hacilari görürdük.Okunan ezanlari edilen dualari dinlerken kulaklarimizin pasi silinirdi.Kabenin etrafindaki insan sürü i$il i$il i$ildardi beyazlar icinde.
Evlenipde Almanyaya gelin geldikden sonra Türkce yayinlarimiz olmadigi icin hasret kalmi$dim Bayram sabahlarindaki bu güzellikleri ya$amaya.Anami anardim gözya$alri icinde.Kendimde anam gibi olmaya cali$irdim.Hic unutmuyorum yine böyle bir Kurban bayrami sabahinda erkenden kalkdim, e$imi bayram namazina hazirladim.Onu yolladikdan sonra hemen televizyonu acdim.Ha bu arada biz o cok özledigimiz Türkce kanallarina kavu$mu$duk ve artik bende bayram sabahlarinda anamin yapdigi gibi Mekkeden yapilan canli yayina bakabilecekdim.Büyük bir heyecanla acdim televizyonu.Kanal kanal aradim hac görüntülerini.Kanali buluncada sesini kisdim cocuklarim uyanmasinlar diye.Vakit cok erken oldugu icin biraz i$lerim vardi.Neyse televizyonu acip mutfaga gittim.Arada bir gelip gidip Televizyona uzakdan bakip bakip gidiyordum.Bakarkende selavatlar getiriyorum kurban kul oluyom mekkeye.Hacilarin yürüdüklerini uzakdan görüyordum ama görüntü net degildi.in$alah bizlerede nasip et Allahim diyorum.Birden görüntüler yakla$di ve anam oneeeeeeeeeeeee.iki saattir gurban kul oldugum özendigim hac görüntüleri megerse kutupdaki penguenlermi$:).Hani iri iri penguenler varya ha onlarmi$.Uzakdan insan gibi görünüyorlardi siyah ve beyazlar icinde.Gülüyümmü aglayimmi bilemedim.Güldüm bireyce ve kendime $a$dim.Ne kadar körmü$üm diyede söylendim.Napiyim benim sucum degildi vallaha.Kanaldaki sakatlar Bayram arefesinde penguenleri koymu$lar oraya.Anam seside yokduki anlayim.Habire yürüyorlardi.Tövbeler olsun Allahim beni affet dedim.O gün bugündür bayram sabahlarinda acdigim kanala iyi bakip dinleyip i$imi yapmaya giderim.
YORUMLAR
canım benim...gurbet gülü.yozgat ilinin dertli bülbülü<<<<<yazını okudum...üzülsemmi .sevinsemmi.dondum kaldım.....inşallah birgün gelirde sılaya kesin dönüş yaparsın...ve sanada hacılık nasip olur..kimbilir benim gurbet melegime hacı olmak nede güzel yakışır......belki olur ya beraber gideriz seninle hiç ayrılmayız.....bayram geliyor ama gidecek kimsen .bayram günü el öpecek büyügün olmayınca bayram.bayrammı olur...nice ocaklar sönmüş.depremden..sayısız şehitlerimiz olduktan sonra nasıl gülebilirizki...yürege taş basıp ALLAH TAN gelen herşeye şükür eylemek gönül sofrasının en güzel bayramıdır..sevgilerimi esen yeller ile.dört mevsim açan güller ile yolluyor.seni YÜCELERDEN.YÜCE ALLAH A EMANET EDİYORUM...yüzün hep gülsün..gülsün...gülsün....amin.......