vvv Yazısına Yorum Yap
"vvv" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
28 Ekim 2011 Cuma 19:21:08
Bu satırlar gerçek bir ruh buhranının yansımaları. Kendi özünü sorgulama, otokritik.. istikbâl hakkında karamsarlıkla karışık umutların parıltısı.. ve.. iman.. iman.. işte en büyük dayanak.. Mevlâm o hissi kaybettirmesin inşallah.
Muhterem Soner Bey Kardeşim,
Güzel bir yazıyla mevcut ruh halinizin ipuçlarını vermişsiniz. Daha büyük buhranlardan, dengesizliklerden Yüce Yaratıcı’nın merhametine sığınarak selâmetlik diliyorum.
Selâm ve dua ile..
S / ÂYE
@s-ye
Manevi destekleriniz için çok teşekkür ederim hocam. Bu günler gerçekten benim için hayli zor günler. Dualarınıza çok teşekkür ediyorum.
Ellerinizden püriştiyak öpüyorum.
Selamlarımla
Ellerinizden püriştiyak öpüyorum.
Selamlarımla
28 Ekim 2011 Cuma 08:21:05
Bırakıp gidenlere inat dayanmak, güçlü olmak.
İmtihan dünyasındayız, umarım başarıyla geçeriz.
Sizi önemsemeyenlere inat başarmak, iman gücü buna yeter, yeter ki onu kaybetmeyelim.
Selam, saygı ve dua ile, hayırlı cumalar.
S / ÂYE
@s-ye
Haklısınız. Hayatın cilvesi öyle. Firak ile vuslat arasında mekik dokur insanoğlu.
Size de hayırlı cumalar. Duamla kalınız.
Selamlarımla
Size de hayırlı cumalar. Duamla kalınız.
Selamlarımla