- 825 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ateist!..
Ateist!
Allahın dünyanın imarı için yaratmış olduğu bir nevi hayvandır.
Değerli Ateist arkadaşlar sakın hayvan benzetmemden gocunmayınız.
Bu hayvan bozuntusu sizin asalet ıspatı gibi iddia edip ıspatlamaya çalıştığınız en önemli tezinizdir.
Yaptığı işten,
yaratılış sebep ve sonucundan,
kendisinde tecelli eden sanat ve hikmetin idrakinden bihaber olana başka ne denir.
Gözlüğünüz tesadüfen oldu desen isyan eden Ateist.
Gözünün tesadüfen yüzünün en uygun yerinde,
görmeye en uygun bir biyolojik yapıda Vs. olduğunu tesadüfen oldu diyecek kadar süper zekaya sahip.
Dişeri dökülüpte dişçide protez yaptıran bir Ateiste yahu dişçiye ne gerek var ağzını havaya doğru açık tut içine temizinden bir avuç toprak birazda su doldur tesadüf tanrınız ağzınıza en uygunundan bir protez yapıp yerleştirsin desek.
Bize demediklerini bırakmazlar.
Amma ağızlarında azısı, kürsüsü, kesicisi ile otuz iki dişin çene kemiklerinde, ses mahraçlarına çiğneme tekniğine uygun varlığını tesadüfe havale etmekte hiç bir rahatsızlık duymazlar.
Buda tam yirmi birinci yüzyıl maskaralığının tipik bir örmeği.
Ateistlerin teknik buluşlara imza attıkları iddiasında bir nebze doğruluk payı olsa da!..
Bilim ve teknoloji bir bayrak yarışıdır.
İnsanlığın ortak malıdır.
Bilimin ve bilginin,
Dini, dili, memleketi ve milliyeti olmaz ve sorulmaz.
İnsanlık tarihinin gelişme seyrinde önlerine getirmiş olduğu imkân,
Sosyal hayatın dayatmış olduğu ihtiyaç ve merak o keşiflere birilerinin imzasını zaten attıracaktı.
Buda bazen eşyaya niçin yaratılmış mantığı ile değil,
NASIL OLUŞMUŞ MERAKI İLE BAKANLARA NASİP OLUYOR.
İşte onun için diyoruz ya!
Ateist!
Allahın dünyanın imarı için yaratmış olduğu bir nevi hayvandır.
Sonra yaptığı ile böbürlenmeye de hakları yoktur.
Yapmaya muvaffak olduğu her ne ise!..
Önce O inanmadığını söylese de O’na akıl ve yeteneği veren Allaha,
Bilgi ve imkânlarını da insanlık tarihine borçludurlar.
Sonra çok şey mi yaptıklarını sanıyorlar.
Semalarda uçurdukları jetlerin en gelişmişi,
Allahın bataklıklarda bir mevsimde dünyaya gelmiş ve gelecek insan sayısından fazla ürettiği topalından bir sivrisinek ile mukayese edilebilirmi?
İşte yere göğe sığdırılamayan İNSAN KATLİAMI İÇİN geliştirilmiş teknolojileri. (Tabi sadece onların malı değil. İyisi ile kötüsü ile İnsanlığın ortak çabasının ürünü.)
Kimyasal gelişmeler alanında basit bir kurtçuk olan Bal arısı,
Kör bir ipek böceği!..
Dünyanın en büyük kimyagerlerini laboratuarları,
Dokuma uzmanlarını gelişmiş makine ve fabrikaları ile kendilerine talebeliğe bile kabul etmezler.
Yirmi birinci yüzyıl bilim ve teknolojisinin materyalist mantığı arının yaptığı balın hala taklidini bırakın terkibini, ipek böceğinin kozasını nasıl ördüğünü anlamaktan aciz.
Arıya ipek böceğine bu harika sanatlar, bir yaratıcı tarafından yaptırılmıyor da onlar bu sanat harikalarını kendi bilgi, sanat ve becerileri ile yapıyor iseler!
Bütün insanlık bütün bilim ve teknolojisi ile
Yaratıldığı günün ilkelliğinde yaşayan bir arı,
bir sivrisinek,
bir örümcek bile etmez.
Amma onlar ne tanrı tanır,
Ne de ahiret düşünür.
Ne ahlak bilir,
Ne de ibadet ihtiyacı his eder.
İnsan ile hayvan arasında tek fark var.
Öyle felsefenizin iddia ettiği gibi düşünme, konuşma falan değil.
O tek fark!
İman ve ibadettir.
Bakın bütün hayvanların davranış ve yaşam tarzlarındaki mükemmellik düşüncesiz oldukları hakkında hiç bir belirti göstermiyor.
En az bir ateistten daha çok asıllarına saygıları,
Gelecek nesline karşı farkında oldukları sorumlulukları ile YARATICILARININ EMİRİ TEKVİNİYESİNE İTAATLERİ VAR.
Konuşma farkı ise her hayvanın hatta her canlının kendi nev-i ile iletişim adına çıkardığı sesler veya hal dilleri var ve evrenseldir.
Sizin gibi sınırlar değişince LAL KESİLMEZLER.
İnsanın dışında hiç bir canlının, akıl ve iradesine tabi iman ve ibadeti yoktur.
Bunlar gösteriyor ki!
Ateist olduğuna inanan ve iddia edenler!
İnsan olmanın sorumluluğunu taşıyamayınca hayvan olmanın sorumsuzluğuna SIĞINIYORLAR.
Ve.
Allahın dünyanın imarı için yaratmış olduğu bir nevi hayvan sözünü doğruluyorlar..
Varsa başka bir farkınız farkınızı gösteriniz.
Allah’ı görme ve anlama isteğiniz!
Hücrenizin, diş kovuğunuzda yaşayan bir bakteri veya bir sivilcenizin içinde milyonlarcasının yaşayıp, gelişip öldüğü mikrobik canlının SİZİ GÖRME VE ANLAMA İSTEĞİNDEN DAHA ANLAMLI DEĞİDLİR.
Evet,
Siz bu kafa ile Tüm kâinatı var eden Allah’ı bilemezsiniz.
Çünkü bunu HAK ETMİYORSUNUZ.
İNKÂRIN İMKÂNI YOKTUR.
NE KENDİNİZE NE DE AKLINIZA İHANET ETMEKTEN VAZGEÇİN.
Yaşamınız anlam kazansın.
Yok olmak için ÖLÜMÜNE MÜCADELE ETMEYİNİZ.
Yok olmak için SADECE AKIL VE CESARET İSTER.
Tabi inanmadığınızı iddia ettiğiniz CEHENNEME GİRMEKTEN ÖDÜNÜZ KOPMUYOR İSE.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.