BİZ AYRILAMAYIZ 38.. BÖLÜM FİNAL
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Selma Hanım "hoş geldiniz. Bayağı geciktiniz . Zor yetişeceğiz" diyordu.
Çok heyecanlı olduğu her halinden belliydi.
Zeynep "Niye bu kadar telaş yapıyorsunuz ki? Alt tarafı biir doğum günü partisi olacak."
"Haklısın kızım da... Elimde değil işte."
O arada paketten babasının verdiği elbiseyi çıkardı.Çok güzel ama beyaz renkti.Değişik oldukça şık bir modeldi..İlkönce gelinliğe benzetti."Yaş gününde nasıl giyerim?" diye hayıflandı.Ama babasına söz vermişti .Diğer çantadan ise içine giymesi için çamaşırlar vardı.
Zeynep şaşırmış; ama giymek zorundaydı.Kuaför saçlarını topuz yapıp mine çiçekleriyle süsledi.(Mine çiçekleri elbiseninin üzerinde de vardı.) Yapılan hafif bir makyaj onu daha da güzelleştirmişti.Herşey kıyafetine uygundu. İşleri bitip herkes dağılmıştı...
Zeynep yalnız kalmıştı.Oda loştu.Aynada uzunca kendini inceledi.Çok güzeldi; ama gözlerinin derinliklerinde hep hüzün vardı.Kendi kendine "Sanki gelin olmuş gibiyim.Offf! bende neler düşünüyorum böyle?"diye derin derin iç çekti.
O gün Metin hiç aramamış; Ali de ortalarda yoktu. Garipsedi birden.
"Ah! Metin; o geceyi bir hatırlasan." Gözleri dolmuştu. "Yok ağlamayacağım. Bu gece benim gecem. Elimden geldiğimce mutlu olacağım." diye kapıya doğru yürüdü. Tam açacaktı ki; kapı çalındı.Ali ile karşılaştı.
"Hazır mısın? Seni almaya geldim" dedi.
Onu böyle görünce hayranlıkla..." Bu ne güzellik ?Dur bir bakayım sana."
Zeynep gülerek "Yine abarttın. Lütfen Ali."
"Ne yapayım elimde değil. Prensesler gibi olmuşsun."
"Yaa millet nerede?"
"Herkes aşağıda. Seni almaya geldim. Hazırsan gidelim." diye kolunu uzattı.
Zeynep te onun koluna girdi. Merdivenlerden inmeğe başladılar. Her yer karanlık; bir tek merdvenin başındaki ışık yanıyordu.
Çok şaşırmıştı "Bu ne?" diye Ali ye baktı.
"Sabırlı ol. Haydi inelim."
Son basamağa geldiklerinde Metin i gördü.Son derece şık beyaz bir smokin vardı üzerinde.Elinde çok güzel bir buket çiçekle karşıladı onu.Ali kolundan çıkarıp; elinden tutarak Metin e uzattı..
" Benim görevim buraya kadar. Al bakalım arkadaş." diyerek Zeyneb i Metin e teslim etti.
Metin ellerini uzatıp Zeyneb in ellerini tuttu.Gözleri birleşti. Biran.öylece durdular.
" Zeyneb im benimle evlenir misin aşkım?"
Birden başı döndü.Hiç bir şey anlayamamıştı.Metin sözlerini tekrar etti.
"Benimle evlenir misin? Ölene dek benim olur musun?"
Gözleri doldu...
"Evet... evet seninle evlenirim. Bir ömür boyunca seninle olurum. Çünkü seni çok seviyorum" O anda bütün ışıklar yandı. Bir alkış koptu. Şaşkınlığı daha da artmış, hala ne olduğunu anlayamamıştı.
Hemen yanlarında masa hazırdı. Babalar, anneler ve nikah memuru onları bekliyordu.
Metin elinden tutup masaya oturmasına yardım etti.Ali de diğer ucuna geçti.
Nikah memuru "Sayın misafirler; az önce Metin oğlumuz kızımız Zeyneb e evlenme teklif etti,o da kabul etti. Hepimiz duyduk ve şahidiz.Bende nikahlarını kıyıp onları karı koca ilan ediyorum.Hayırlı olsun."Misafirler çılgınca alkışlıyordu.
Ali Zeyneb in Kamil Bey de Metin in nikah şahidi olmuştu.
Zeynep sanki rüyada gibiydi.Nutku tutulmuş ne diyeceğini bilemiyor; şaşkın şaşkın etrafına bakıyordu.Önce babası sarılıp tebrik etti onu."Kızım sen buna layiksin."
Annesinin mutluluktan gözleri yaşlıydı.Sıkı sıkı sarıldı "Canım; bir ömür boyu mutlu ol annem."
Kamil Bey, Emine Hanım,Yıldız da sevinçle kutladılar.
Ali gözlerine bakıp" Nasıl; sözümü tuttum değil mi? Hani seni Metin e nikahlayacağım demiştim."
Zeynep boynuna sarıldı "Ağabeyimsin benim.Çok sağol." İki damla yaş aktı güzel gözlerinden.Ali eliyle silerek "Ağlamak yok.Hep mutlu ol." Metin e dönerek "Bu kızı sakın üzme sakın olur mu?"diyerek kucaklaştılar.
Alınan pırlanta takıyı Selma hanım taktı ve sarıldı. "Canım kızım kutluyorum .Çok mutlu olun."
Tebrik faslı bitince...
"Gel bak; bizim için çalıyorlar. Dans edelim." Sıkıca sarıldı. Dönmeğe başladılar. "Artık hiç ayrılmayacağız;benimsin meleğim"Gözlerinin içine baktı.
" Bir şey daha var; eğer seni mutlu edecekse. O geceyi hatırladım biliyorum artık. Yalnız senden nasıl özür dilesem... Nasıl yaptım; nasıl kıydım sana? Kendimi asla af etmeyeceğim.Lütfen beni bağışla meleğim." diye kulağına fısıldadı.
Zeyneb in gözleri doldu...
"Benimle evlendin ya..." diyebildi. Kelimeler zor çıktı dudaklarından.
"Bundan sonra üzülmek, ağlamak yok. Bu gece bizim; tadını çıkaralım."
Arkadaşları etraflarını sarmıştı. Herkes mutlu, herkes sevinçli dans ediyor; eğleniyorlardı.
Salon çok güzel süslenmişti.Açık büfede çeşit çeşit yiyeceklerle doluydu.
Zeynep bir ara Metin e dönüp bakarak gülümsedi.
" İşlerinin çokluğu; beni aramamanın sebebi bunlar mıydı?"
"Evet canım; beş gün içinde ancak bu kadar yetişebildik."
Ya tatil?"
"Balayımız içindi.Nasıl beğendin mi?"
"Hemde çokkk..." diyerek biraz daha sokuldu Metin e."Sağol seni çok seviyorum aşkım ; çok seviyorum."
"Bende Zeyneb im; bende aşkım. Seni seviyorum."
Gece güzel geçiyordu. folklorlar oynandi,halaylar çekildi, danslar edildi. Geç saatlere kadar eğlendiler.Misafirlerin çoğu gitmiş ama arkadaşları "Sizi biz götüreceğiz"diyorlardı
" Nereye gideceğiz?"diye merakla sordu Zeynep.
"Hilton a canım; yerimiz ayrıldı."
"Her şeyi düşünmüşsün."
"Tabi; bir kere evleniyor insan."
Ailelerine veda ettiler. Ayrılmak zor gelmişti.Zeynep anne babasına sarılıp ağladı.Onlarında gözleri yaşlıydı.
Metin se gülüyordu. "Sanki çok uzağa gidiyoruz. Yapmayın lütfen."
Arabanın yanına gelince; Zeynep hayran hayran "Nekadar güzel bir araba bu.Kimin?"
"Babamın düğün hediyesi. Gel" Binmesine yardım etti.
Arkadaşlarının yarısı önde; yarısı arkadan geliyorlardı. Arabalarla otele kadar eşlik ettiler.
Daha sonra vakit epey geç olduğu için sessizce ayrıldılar.
Odalarına çıktıklarında gün ağarmak üzereydi.Zeynep dışarıya baktı.İstanbul yeni bir güne merhaba demeye hazırlanıyordu.
Tan yerinde hafif kızıllık başlamış;denizin üzerinde loş bir aydınlık vardı.
Metin yanına gelerek arkasından ona sarıldı .Bu güzelliği beraberce seyre daldılar.
"Canım beni affedebiecek misin?" diye sordu yine.
Zeynep yarı üzgün "Nasıl anladın?"
"Biliyor musun; ak sakallı deden yardım etti.Senin çok üzüldüğünü söyledi.
"Bende rüyamda gördum.Sonraa..."
" Benden kaçıyordun. Ardından gitmek istedim ama; ayaklarım sanki yere çakılmıştı.Yürüyemiyordum. Ağlamaya başladım. bağırmaya çalışıyordum.Sesim çıkmıyordu. Gitme Zeyneb im gitme ! diyordum. Oysa sen uzaklaştın; ardına bile bakmadan. Deli gibi olmuştum.İşte o anda deden geldi yanıma.Niye ağlıyorsun ? Diye sordu.Bende gitti...gittiii ;dedim.Gitmedi ; yanlız çok üzgün.Niye dedim? Sen hiç birşey hatırlamıyor musun?diye sordu.Hayır diye cevap verdim.İyi bak o zaman diyerek gökyüzünü gösterdi.Yılbaşı gecesiydi; seninle dans ediyorduk ve o geceyi olduğu gibi gördüm.Ter içinde uyandım.Çok pişman ve üzgündüm.Dede bunu temizle oğlum dedi.Bu olayı bir Allah,bir sen,bir de Zeynep bilecek.İlk işim annemlere seninle evlenmek istediğimi söyledim.Önce şaşırdılar.Ben onsuz olamayacağım; yaş gününde nikah istiyorumdedim.
Ali ile gidince; bizde seni istedik. Önce bir kızımıza soralım dediler ama; Kamil Baba
Ali seni Metine nikahlayacağım deyince ne çok sevinmişti.Zeyneb in iitiraz edeceğini sanmam; deyince annenlerde kabul etti.Ve hazırlıklar başladı.Nikah,gelinlik işleri bana aiitti.
Gördün işte; hepimiz seferber olduk.Herşey hazırlandı.Bu gece en mutlu gecem."
Zeynep sanki masal dinler gibi dinlemişti Metin i... Sanki sanki rüyada yaşıyordu.Sonra kendini toparladı.
Sağ ol ben de mutluyum.Biliyor musun; en çok istediğim o geceyi hatırlamandı. Ve şimdi sen yanımdasın ya;artık hiçbir şeyin önemi yok."
"Artık o geceyi unut. Hiç olmamış ,hiç yaşanmamış düşün. Sen bana taze bir gül ,
beyaz bir zambak gibi tertemiz ve narin geldin.Aşkım en güzel günler bizim.Tüm mutluluklar bizim bundan sonra.Bak güneş doğuyor.Yeni güne,yeni umutlara ve yeni bir hayata...Birbirimizi çok sevip sayalım; çok mutlu olalım.Tüm istediğim bu."
"Benimde Metin; benimde tek istediğim mutlu olmak sevip sayılmak.Evet bak güneş bizim için doğuyor.Yeni güne,yeni umutlara..."
Gözleri , elleri birleşti. Yeni doğan güne,mutluluğa merhaba dediler. Güneşle açan çiçeklere, tüm umutlara günaydın dediler.Artık ne gözyaşı,ne hüzün,ne de ayrılık olacaktı.Son derece mutluydu Zeynep cik.
Acıları dinmiş; güzel günler onları bekliyordu...
SON
YAZAN
AYŞE KARAN
HİKAYEMDE HER ZAMAN YANIMDA OLAN VE NOKTA VİRGÜL DÜZENLEMESİNDE YARDIMLARINI ESİRGEMEYEN CANIM KARDEŞİM
NEŞE KIZILYAR A TEŞEKKÜRLERİM SONSUZDUR
CANIM SENİ SEVİYORUM...
EVET GÖNÜL DOSTLARIM HİKAYEMİN SONUNDA BANA KURDELEYİ LAYIK GÖREN SEÇİCİ KURULA TEŞEKKÜRLERİM SONSUZ.
ÇOK MUTLU OLDUM HAK ETTİM Mİ BİLMİYORUM.
İNŞALLAH HAK ETMİŞİMDİR.
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM BU SİTEYİDE... HİKAYEMİ OKUYAN, OKUMAYAN; YORUM YAZAN, YAZMAYAN VE BENİ YALNIZ BIRAKMAYIP HEP YANIMDA OLAN DOSTLARIMADA AYRICA ŞÜKRAN DUYUYORUM.
SEVGİ SAYGILARIM HİÇ BİTMEYENDEN.
YORUMLAR
ben burada yeniyim sitenin düzenini bilmiyorum kurdela ödül vs vs anlamam... Sadece kendi öz yorumumu yapmak istiyorum.... Son on bölümü okudum.. Anlatım güzeldi senaryolastırıla bilir bir hikaye olmuş. amatör yazarlar (amatör değilseniz özür) genelde diyaloga aşırı yer vermez ama siz diyaloglarada önem vermişsiniz anlatım bakımından olsun hikaye konusu bakımından olsun güzel bir profosyonel roman çıkabilir bundan bazı düzeltmeler yaparak.,ben sonu mutlu bitmez diye tahmin ediyordum bundada süpriz oldu bana sonu ilk okumada belli olmayan bir hikayeydi...her türlü övgüye laik yeni hikayeler yakında gelir dilerim... Saygılarımla
AYSE 09
öncelikle amatörüm bunu biliyorum
evet sevdiğim severek yazdığım bir hikayeydi
tabiki hem roman olsun kitap çıksın isterim
keşke imkanı olsada senaryo olsa buda tabiki hayal
ilginize çok teşekkür ediyorum
kordelaya gelince evet günün yazısı şiiri oluyor ama neye bakıp veriliyor bunu bende pek anlamıyorum
yinede düşündükleri için sağ olsunlar diyrum
saygılar benden
sayfama uğrayıp okuduğunuz için
Kötü sona kıyamaz gönlü güzellikler dolusu ve hep güzele umudunu yitirmemiş, bu enerjisinin de bize aktaran
böylesi değerli bir yüreğe ödüller az gelir. Gönlümüzün bütün seçkileri sizinle
var olun, kutlarım emeğinizi, sevgilerimle
AYSE 09
şiir de olduğu gibi uzun soluklu roman ve yazılarda da başarılı olduğu nu bildiğim değerli ablama yakışır bir ödül olmuş.kutlarım değerli hacı ablamı.kalemin ve duygların daim olsun değerli ablam.sevgi saygı ve selamlarımla...RUMUZ4300
AYSE 09
Böyle bir finale elbet kurdele yakisirdi...
Ilk bölümlerini okumadim ama son bölümünde bu öyküyü mutlu bitirmek güzeldi
Tebrik ediyorum sevgili Ayse
sevgilerimle
AYSE 09
saygılar benden hiç bitmeyen
Uzun soluklu seri roman yazmak; azim ve sabır ister.Siz,bunu başardınız.
Kutlarım,hacı ablam.
Başka romanlarda buluşmak üzere...
Selamlar.
AYSE 09
inşallah diyelim saygılarımlasın hiç bitmeyen
AYSE 09
evet bitti
hayırlı cumalar olsun
Canım ablam, çok güzel bir romandı. Kısmen okudum sayılır. Tebrik ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Sevgilerimle
AYSE 09
sevgilerimlesin hiç bitmeyen
hayırlı cumalar
Ayşe Hanım, Mutlu sonlar hep güzeldir ve yazılan her hikayenin mutlu sonla bitmesini bekler yüreğim okurken... sizi de tebrik ediyorum . Emeğinize sağlık bütününü okuyamadım ama üç bölüm öncesi ve son bölümü okudum.(Baştan Okuyacağım)..bşarılar ve çalışmaların devamını diliyorum.. sevgiyle kalın değerli yazarım...
AYSE 09
sizi görmek güzeldi
sevgimlesin hiç bitmeyen
hayırlı cumalar olsun
Tebrikler Ayşe Hanım,süper bir eser gelecek nesli bekliyor...Emeğine ve yüreğine sağlık
AYSE 09
saygılar benden
hayırlı cumalar
Bir ara kopsam da seriden, sonunu bekliyordum haliyle...
Büyüğüm, büyük bir eserin müellifi oldunuz..Yalnız hayal olmasına karşın; Hilton, araba ve rüya görme kısımları klasikti...Siz, bu serinin ilk başlarında daha büyük düşünüyordunuz..Ama sizin kararınız tabi ki..
Demekle iş bitmiyor, güzeldi eser. Yalnız, son oldu diye mi bilmiyorum ama azıcık hızlı bir öyküleme ve sona gidiş farkettim..Betimlemeleri yutkunmak zor oldu. Çünkü çok azdı ve haliyle olayı bir başkasından dinliyormuş gibi okudum..
Güne gelmesi açısında emeğiniz ve hayal dünyanız tekrardan hürmetle kutlanmıştır, ben de kutlarım..
Bu yaşta, bu azim gerçekten takdire şayan..
Rabbim güzellikler içerisinde bulundursun sizi...
Hem şahsen kendim, hem de site olarak sevildiğinizi unutmayın..hürmetle..
AYSE 09
evet sona biraz hızlı gitti otel araba eh olsun artık biraz paranın gücü değilmi bunuda öyle düşündüm sanırım
dua gibi sözlerine de amin diyorum
ve siz ve sitedeki dostlarında sevdiğini biliyorum
bende çok seviyorum siteyi ve gönül dostlarını burada ruhum dinleniyor
aranızda tüm dert ve sıkıntılarımı unutmaya çaışıyorum
hayırlı cumalar olsun
Değerli Ayşe ablamın mükemmel eserini ukudum ve tekrar baştan sona okuyacağım..ve final mutlu bir sonla bitiyor...en güzelide bu zaten hak ettiği değeri alan mükemmel eseri taktir ederim nice güzel çalışmalara diyorum...saygılarımı sunarım...
AYSE 09
evet bitti şükür diyorum
hayırlı cumalar olsun
Ayşe'ciğim çok güzel bir sona bağlamışsın.Finalin güne gelmesi de çok güzel olmuş. Ellerine sağlık, yeni öykülerinde buluşmak dileğiyle, selam ve sevgiler.
AYSE 09
sevgilerimlesin bunu unutma seni seviyorm
hayırlı cumalar olsun
Bitirdin sonunda....Ama daha sürecek demiştin. Yine de beklediğim gibi bir final oldu. Yenilerine ya nasip inşallah. Sevgiler annem...
AYSE 09
beni hiç yalnız bırakmadın hep yanımdaydın hakkını helal et kızım seni seviyorum
hayırlı cumalar olsun
Aynur Engindeniz
annem günün hayırla geçsin...aynı gün denk gelmemiz süper oldu bence...
sevgimle... daha nicelerine .
AYSE 09
seni seviyorum
Sevgili Ayşe,
Romanını bitirdiğin gün geldim siteye.. Merak ediyordum zaten, konu nerelere geldi diye. Kaçırdığım bölümlerin bir kaçını birden toplu bir şekilde okudum. Böyle daha da güzel oldu. En azından beklememiş oldum. Üreten beynine, yazan ellerine sağlık.
Sevgiler,
Billur T. Phelps
AYSE 09
BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN OKUNMASIYDI SİZLER BENİ YALNIZ BIRAKMADINIZ YA BU BANA YETER SEVGİMLESİN HİÇ BİTMEYEN
AYSE 09
saygın ve dualarımlasın hiç bitmeyen
FİNALİ OLMASI GEREKEN TADDAYDI ANNEM..HARİKALARIN YAZANI ÖPÜYORUM GÜZEL YÜREĞİNDEN SEVGİMDESİN ÇOKCAAA
AYSE 09
38 bölümü okudunuz yoruldunz hakkınızı helal edin bitemem
beni yalnız bırakmadınız ya çok mutluyum
sevgilerimle hiç bitmeyen
canımsın canım nekadar güzel bitti.okumaya doyamadım yazan o güzel yüreğin,kalemin varolsun.
Not GÜNÜN SEÇKİSİ OLAN ÖYKÜNÜ AYAKTA ALKIŞLIYORUM CANIM BENİM ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM SEVGİMLESİN
GÜLDESTE tarafından 7/23/2011 2:18:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
AYSE 09
ben sana teşekkür ederim
ALLAH razı olsun bidenem
AYSE 09
nasip deyelim
zaman ayırıp okudunuz bana destek oldunuz
hakkınızı helal edin saygılarımla hiç bitmeyen
hep iyilikle güzellikle dolu insanın ruhunu okşayan duygulandıran yüreğinin en harika hali ile sunumu olan öykünü kutlarım can. daha nice öykülerde görüşeceğiz inşallah...yardımcı olan arkadaşımıda teşşekkür ederim... sevgi ve saygılarımla..
AYSE 09
hep yanımdaydın çok teşekkür ederim
hakkını helal et
sevgilerimlesin hiç bitmeyen
Şair yönünüzü biliyordum da, doğrusu bu kadar güzel bir öykünün kaleminizden dökülmüş olmasına şapka çıkartıyorum.
Saygım, sevgimlesiniz...
AYSE 09
saygılarımla her daim
Gözleri , elleri birleşti. Yeni doğan güne,mutluluğa merhaba dediler. Güneşle açan çiçeklere, tüm umutlara günaydın dediler.Artık ne gözyaşı,ne hüzün,ne de ayrılık olacaktı.Son derece mutluydu Zeynep cik.
Acıları dinmiş; güzel günler onları bekliyordu...
ayşe hanım bu güzel bölümle bitmiş tebrik ederim
yüreğin daim olsun.
AYSE 09
İLK YORUM İLK DUA NE GÜZEL