- 856 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
FANİ OLUNCA AŞKLAR
Fena, çok fena…
Sancıtan bir düş bulutu dolaştı gözlerimi.Hatıralar, tutamadığım ağır bir göz damlası…Doldurulmuş bir bebek gibi iki büklüm , kıpırtısız durmaktayım sensizliğin orta yerinde. Yen’imde yırtıklar…
Yen’imde yırtıklar var sevgili.Paslı bir iğne ile dikilen muharip kollarım var benim.Paçavraya dönen, lime lime bir bedenim … Ve mülteci kalbim, benden çok uzakta. Bilmediğim , tanımadığım bir limanda…
Bilmediğim, tanımadığım limanlardan alıcı kuşlar uçtu gündüzüme. Kanatlarında melankoli mürekkebi… Boyadılar göklerimi… Gözlerimin rengine… Kirpiklerimin sarışın dalgakıranında bir mavi rüzgar son buluyor şimdi.
Bir mavi rüzgar , sevgili. Şimdi senden geri kalan bu yıkıntıda rüzgarların söylediği şarkılar çınlıyor.Kırık pencerelerinden bir yarasa hüznü, bir baykuş bakışı giriyor içeri. Çarparak ve uğursuz dolaşıyor ahşap , kırık merdivenler boyunca…
Ahşap ve kırık merdivenlerden aşağı indim kendi cinnetime. Soğuk ve nemli mahzenime. Burada dinleneyim, yıllanayım. Yıllansın varsın hasretimin şiiri , şarapleyin. Yılan belli rakkaselerin kırmızı dudaklarında son bulana dek… Ya da adanmış , kırmızı bir gül goncasında toprağımın …
Hasret gözbebeklerinden taşıyor ,doldurulmuş bez bebeğin…Sancıtan bir düş bulutu dolaşıyor sessizliğin İstanbul’unda.
Fena , çok fena…
Fani olunca aşklar…
glccbrn
YORUMLAR
İnsan kendi mağarasında huzur buluyor.Düşlerindekileri alıp iniyor kendi mağarasına orada onlara kimlikler yüklüyor.Bir yer altı masalı ,yer üstünde güneş yoksa..
sevgiler
GILS SIBRAN
Ahşap ve kırık merdivenlerden aşağı indim kendi cinnetime. Soğuk ve nemli mahzenime. Burada dinleneyim, yıllanayım.
Ne kadar sakin, duru bir yaşam isteği....
GILS SIBRAN
öyle mi diyorsun yani? kapanmalı mıyım o mahzene?