- 1585 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YAĞMURLAR AĞLIYOR ,HÜZÜNLÜ YÜREĞİME.....
Şöyle bir düşününce ;çocukluğum,gençliğim,evliliğim,bu arada yaşadığım iyi ve kötü her şey gözlerimin önünden sanki kısa metrajlı bir film gibi geçiverdi...Yaşadıklarım beni bile korkuttu diyebilirim..Nasıl katlandım bunca zaman bilemiyorum...!!!!
Kendimi bir anda cezaevinden çıkmış bir mahkum gibi,özgür ,dağda bir ağaç gölgesinde kavalını çalan bir çoban kadar mutlu hissettim..Bir anda zincirlerim kırılmış,ruhumu sıkan bu cendereden kurtulmuştum...Bu geçeci bir duygu muydu,yoksa özgürlüğe,güvene,sevgiye sadaksizliğin yokoluşunun verdiği rehavet mi idi...!!!Bunu zaman gösterecekti... Kendimi yeni yepyeni bir hayatın içinde ama daha huzurlu hissediyorum..Kendi duvarlarımı yıktım ama hayatın acımasız duvarlarını nasıl yıkacağım,işte onu bilemiyorum...Hayat fazlasıyla gerçek,bu beni ne kadar savaşçı da olsam korkutuyor..!!! Aslında beni tanıyanlar bilirler ki,kolay kolay pes etmem ama bazan yorgun düşüyorum ,hayat karşısında....!!!Sessiz kalmayı,tercih ediyorum,zaman zaman...Bu sessizlik korkudan ,yılgınlıktan değil aslında..!!!Sadece yorgun yüreğimde özgürce hüznümü yaşamak istiyorum...
Bazan şiddetli yağmurlar yağıyor,hüzünlerime,ağlıyorum doya doya özgürce ...!!!!
Bazan da yağmurlar ağlıyor ,hüzünlü yüreğime...!!!!!Duygular,sel olup akıyor gözlerimden bardaktan boşanırcasına...!!!Gözyaşlarım ruhumu yıkar sanki,arındırır acılardan ....Bir hafiflik gelir yüreğime,sarılırım dört elle ümitlerime...!!!
Sanki yeniden doğmuşcasına hayata ,yaşama sevinci duyuyorum...!!Kalbime söz veriyorum,üzmeyecek artık seni kimse diye....!!!!Buna asla izin vermeyeceğim ama hüzünler hep olacak yüreğimde...!!!
Ümitle bakmak istiyorum hayata...!!!Kalbim sevgiyle ,sevinçle çarpsın,artık yağmurlar ağlamasın hüzünlü yüreğime diye.....
Kalbimizden ne sevgi ne de hüzün eksik olmasın....Kalbimize dertler değil,sevgi yağmurları yağsın....!!!!
Sevgiyle kalın.....
YORUMLAR
sevgi sağlık huzur eksilmesin yürğinizden güzel temenniler için tşk ederim..
gonulbeyan
gonulbeyan
sevgi ve huzur hep bizlerle,sizlerle,hepimizle olsun..