- 1269 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Aynur hanım; iyi hoş yazıyorsunuz da, yazınızdaki devrik cümlelerinizi anlamaya çalışmaktan inanın gözlerim yoruldu.
Sonuçta bilgisayardan okuyoruz gözlerimiz yeterince yoruluyor ama bir de devrik cümleleriniz yazınızın akıcılığını bozuyor bence. Ben yeni üyeyim, gerçi bu sitede eleştiri yapana saygısızlık var ama yine de kendimi alamadım, görüşüm bu naçizane...
Aynur Engindeniz
Merak etmeyin benim sayfamda hakkıyla eleştiri yapan ancak teşekkür vardır.
Evet devrik cümleleri kullanmayı seviyorum. Arada oluyor. Bu hata değil ama göz yoruyor kabul ediyorum. Ancak gözleriniz hakkını helal etsin diyebilirim.
Saygılar.
zeki demirkubuz filimlerinde ,orda hep bir kapı vardır ,kapıların arka kısmında hep başka yaşam öyküleri vardır,izlerken ne diyor bu adam acaba diye bir sorgulamalar vardır,böyle izlersiniz filimi ama sizi şaşırtabilir sonunda ,beyniniz boşalır gibi olursunuz ,düşünürsünüz epey,hangi evrelerden geçti ki bu olaylar ,bu sonuca vardı dersiniz,ama birde hep bir minimalistlik sözkonusudur ,fazla kişiler yoktur ,konu az kişiler arasında geçer ama çok derinliği vardır
Burada kişi dünyasında da evreler var, hep sorgulamıyor muyuz veya bakar kör müyüz,bir anahtarın ucundaki arka yaşanmışlığı kaç kişi sorgular veya merak eder,o kadar yüzeysel midir kemerin intihar ucu,veya aniden saçların salınırken bir patikadan neden kaybolur gözünün önünden ,neden niçinler ve durdukların ,sorguladıkların sonucu kişinin arka dünyasının alegorilerine ,benzetmelerle bir dalış yapmak kaç kişinin ruh dünyasında vardır.
Kişi kargalara bakarken gerçekten gördüğü sadece karga mıdır ,toplumun 99'u ne düşünürde ötekileştirir,veya geri kalan kısmı ne düşünürde bir su kabı koyar caminin önüne kargalar için,eğer görmezsen anahtarın ucundaki arka kısımları ötekileştirirsin senden olmayanları ..
Güzel düş gördün yavrümmm ,gayet güzel odaların kapılarını açtın ve baktın hem bana ,hem kendine..
sevgimle
Degisik güzeldi.
Ve aklima bir seyi getirdi bu yazi.
Kendisini kemeri ile asmisti gecen yil biri bir otel odasinda.
Onu o otel odasinda ilk farkeden isci bayan hala tedavi görüyor unutamadigi icin o görüntüyü.
Ne korkunc birsey düsününce.
Yüregine saglik sevgili Aynur
Sevgilerimle
hicbitmez tarafından 4/22/2011 11:49:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Biz "iyi bilirdik "diyeceğiz nihayetinde...
Her harfin sorumluluğunu taşıdığınızın farkındasınız değil mi???
Yarın her yazdığımızın karşımıza dikileceğini biliyorsunuz yani...
Nasihatleriniz ,yazılarınız,şiirleriniz....
Her cümleniz...
Terazinin bir kefesine koyulurken başımızın dik olması için...
Korkudan..endişeden uzak.
Nasihat ve yönlendirmelerin etkilediği ruhları nereye davet edildiği..
Boşa yazılan boş yazıların faydasızlığı..
Sizin yazınızı okuyunca bazı yazdıklarımdam pişman oldum..
Kelimeler ve cümleler bu kadar dolu olmalı..olabilmeli..
Allah hayırlı uzun ömür versin de...
Bana sorarlarsa "İyi biriydi..İnsanlara hayır yolda nasihatler ederdi.."
Derim.
Selam ve saygı ile...
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim. Saygılar.