- 922 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ay ışığında demokrasi
Ne ülke be kardeşim iki laf edip kahraman oluyoruz bir eylem yapım hain... Görmekle izlemekle yetmiyor bizzat kötüye kötü olmak gerekiyor. Yoksa bertaraf olmak tehdidi kaçımızı bıçak gibi kesip kimleri bitaraf ediyor. Demokrasi var demokrasi bulup çıkarana beddualar edilse de alıp cebine koyanlara alkış tutuluyor, konuşunca da çanak çömlek patlıyor... Yazık değil helal. aklanmadan karalanan aydınlar diyarında yeni bir yol daha var deyip değiştim diyen ama sadece dönüşen yüzlere hürmette kusur edilmiyor. Her kes bir yol tutturmuş ama kimse o yolun dışında çıkamıyor, yoksa ya sapkın seks düşkünü olunuyor yâda alkolik, geri dönmek yok yola devam. İsrail e bir kardeş daha geliyor ama bir farkla onlar başka milletleri katlediyor bizler ise kendi kanımıza şerbet döküp tadını damağımızda yutkunuyoruz yoksa tekmelere ceza evlerine gönderiliyoruz.
Ne zaman çıkar karanlıklar aydınlığa bilemem. Bu aydınlık gösterilen yolda kaçımız ay ışığına bakıp güneşleniyoruz? Yazık değil helal bu kadar kör olan gözlerimize, adım adım gidilen bu karanlık yolda cumhuriyetin sonunu gösteren bu nur yüzlü isimlere secde eden bu yüzsüz millete helal olsun.
Ama hepten umutsuz değilim bilesiniz az bile olsa umut bir yerde saklı durmakta, bir karalanmış aydının sözü geliyor aklıma umudum tavan yapıyor. ‘AKIN VAR GÜNEŞE AKIN GÜNEŞİ ZAPTEDECEĞİZ GÜNEŞİN ZAPTI YAKIN… Elbet nazımın da bir hikmeti vardır
YORUMLAR
adım adım gidilen bu karanlık yolda cumhuriyetin sonunu gösteren bu nur yüzlü isimlere secde eden bu yüzsüz millete helal olsun.
ANLATTIKLARINIZA BAKINCA HANGİ ÜLKEDE YAŞIYORSUNUZ MERAK ETTİM VE YÜZSÜZ DİYEREK HAKARET ETME HAKKINI KİMDEN ALDIĞINIZI
NE GÜZEL İŞ DEĞİL Mİ
KENDİNİZİ CUMHURİYETİN BEKÇİSİ İLAN EDİP DİĞERLERİNİ KARANLIĞI ÖZLEYENLER YERİNE KOYMAK
KİM VERİYOR SİZE BU HAKKI...
VATAN ...MİLLET...CUMHURİYET..ATATÜRK SEVGİMİZİ NEYE GÖRE ÖLÇÜP TE SAÇMA SAPAN KONUŞUYORSUNUZ...
Râzı tarafından 2/5/2011 5:09:48 AM zamanında düzenlenmiştir.