- 639 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UMUTLARIMIN KANADI KIRIK
O KADAR ACIMASIZ VE VEFASIZ BİR DÜNYADA YAŞIYORUZ Kİ ;KİMİN ELİ KİMİN CEBİNDE,BELLİ DEĞİL !!!AİLE İÇİNDE KİMSE BİRBİRİNE GÜVENMEZKEN,TOPLUMSAL İLİŞKİLERDE GELİŞEN GÜVENSİZLİKLER VE ALDATMACA SEVGİLER,YENİ DÜNYA DÜZENİNDE BÜTÜN İLİŞKİLERİ DERİNDEN SARSIYOR...
HERKES BİRBİRİNE ’ACABA ’DİYE ŞÜPHEYLE BAKARKEN,YANLIŞI VE DOĞRUYU GÖREMEZ HALE GELDİK..KENDİMİZİ VE GÜNÜ KURTARMAYA ÇALIŞIRKEN;YALANLAR KARTOPU GİBİ YUVARLANIP BÜYÜMEYE VE ÖNÜMÜZÜ KAPATAN BİR DAĞ HALİNE GELMEYE BAŞLADI...SEVGİLER AZALIRKEN,UMUTLAR TÜKENİYOR...
SIK SIK ,NEREDE YANLIŞ YAPTIK ,DİYE SORMAKTAN KENDİMİ ALAMIYORUM...YAŞANILAN HER ALANDA O KADAR HAKSIZLIKLAR VE YANLIŞLAR VAR Kİ,UMUTLARIM TÜKENİYOR,GELECEĞE DAİR !!!
AKLIMA HEMEN ,BÜYÜK ATATÜRK ’ÜN BİR SÖZÜ GELİYOR..’ÖĞRETMENLER,YENİ NESİL SİZLERİN ESERİ OLACAKTIR ’ HANGİ ŞARTLARDA OLURSA OLSUN,ÜMİTSİZLİĞE YER YOK...BU SÖZLER,BİR EĞİTİMCİ OLARAK BENİ HER ZAMAN DERİNDEN ETKİLEMİŞTİR...BİZLERE VASİYET EDİLENLER ,BU SÖZLERLE GÖREVLERİMİZ ,O KADAR GÜZEL ANLATILMIŞ Kİ,HEMEN KENDİME GELİYORUM VE ÜMİTSİZLİĞE YER YOK ,DİYORUM...
NE ZAMAN GELECEĞE DAİR UMUTLARIMIN KANATLARI KIRILSA,BÜYÜK ÖNDER ATATÜRK’ÜN SÖZLERİ AKLIMA GELİR..BENİM REHBERİM OLUR..YOL GÖSTERİR,IŞIK TUTAR UMUTLARIMA...
IŞIKLAR İÇİNDE YATSIN,BÜYÜK ATAM...GEL GÖR,HALİMİZİ DEMEK GELİYOR İÇİMDEN..AMA,O’NUN YURDUMUZUN KURTULUŞUNDA YAŞADIKLARI VE KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR,ACILAR ,AKLIMA GELİNCE,O ŞARTLARDA DAHİ ÜMİTSİZLİĞE DÜŞMEYEN ATAMI NEDEN TÜM DÜNYA TAKDİR EDİYOR ,ŞİMDİ DAHA İYİ ANLIYORUM...
EĞİTİMCİ OLARAK,HEP O’NU ÖRNEK ALDIM...ÖYLEDE GİDECEK !!!!!YENİDEN UMUTLANMAM İÇİN NEDENLERİM OLMALI...GELECEK NESİLLERE OLAN ,BİZE VASİYET EDİLEN SORUMLULUKLARIMIZI ÖLÜNCEYE KADAR YERİNE GETİRMEK İÇİN ÇALIŞMALIYIZ DİYE DÜŞÜNÜNCE,KANADI KIRILAN UMUTLARIM SANKİ YENİDEN YEŞERİYOR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.