- 1218 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BİRİ BANA YARDIM EDEBİLİR Mİ?
Gün ( yani dün ), her zaman ki gibi sakin başladı. Kızımla çarşı işlerimizi hallettik. Evimiz temizlendi. Mis gibi bir temizlik kokusu yayıldı her yere.
Gün döndü. Akşam oldu. Yemek saatimiz geldi. Ne yiyelim? “Hadi salata yapalım” dedik. Salatalarımızı kucağımıza aldık, salona yerleştik. Kızım kolasını, ben şarabımı açtım. Haberleri izleyerek salatamızı yemeğe başladık.
Haberler ardı ardınca sıralanmaya başladı. Dinliyorum ve anlamaya çalışıyorum. Ama yok, olmuyor. Bir şeyler yerine oturmuyor. “ Eser, topla kafanı “ dedim kendime. I ıh. Sanki kulaklarım duyduklarını beynime iletmiyor. Hemen bilgisayarımı açıp başlıkları not etmeye başladım.
Hadi notlarımı birlikte, tekrar gözden geçirelim. Ben anlamadım. Belki siz bana anlatırsınız.
—MHP lideri Bahçeli, Ani harabelerine, Cuma namazı kılmaya gidiyor.
Kültür ve turizm bakanı Ertuğrul Günay: “Bir siyasi parti dini istismar edemez” diyor.
— BDP başkanı Selahattin Demirtaş tutuklanıyor. Cezası 12 aydan 10 aya indiriliyor. Neden? Bilmem kaç yıl önce “Kürt sonunun çözümünde Abdullah Öcalan’ın gösterdiği yolu takip edin” demiş.
BDP milletvekili Aysel Tuğluk İmralı’yı ziyaret ediyor. Öcalan’ın görüşlerini bildiriyor, barış süresi ile ilgili.
İç işleri bakanı Beşir Atalay: “Biz de bu görüşmenin sonucunu bekliyorduk. Aman ne güzel, gelen haberler olumlu” diyor.
—Askerlik için tek tip konusu tartışılıyor. 9 ay mı? 12 ay mı?
Oğullar sadece üniversite mezunu olmak için mi okuyorlar? Yo. İş yok ki. En önemli neden askerlik. Lise mezunu 18yaşında gider askere. Üniversite mezunu, dönem kaybetmediyse, 24 yaşında. E şimdi ikisi arasında fark kalmayacaksa. Neden okusun? Demek ki uzun bir dönem meclisten askere gidecek oğlumuz yok.
—Atatürk’ün yatı Savarona fuhuş için kullanılıyor. Kahraman Sadıkoğlu 1989 yılında 49 yıllığına kiralamış. Çete de yatı 4–5 günlüğüne kiralamış. Çete? Fuhuş çetesi.
—Meclis tarihinde görülmemiş bir tadilattan geçiyor. Ceylan derisi koltuklar sökülmüş. 3 renk deri koltuklar gelmiş. İktidar için koyu yeşil. Muhalefet için lacivert. Konuklar için bordo.
A pardon… Bir de meclis bahçesine meteoroloji istasyonu kurulmuş. Neden? Ben bilmem vekilim bilir…
Ne olur biri bana bu kodları çözsün… Lütfen.
Aziz Nesin mi? Oran %60 mıydı? Biri bana kötü bir şey mi dedi?
Not: Gün o kadar yoğundu ki; dün geceki notlarımı ancak paylşabiliyorum. Yine kucağımda tepsi, yine haber izliyorum ama bu gece herşey daha karışık...Hele bir dün geceyi çözelim de...
Eser Akpınar
28.09.2010
izmir
YORUMLAR
Bu haberler,ne yazık ki bize özgü haberler.Ben doğru dürüst televizyon seyertmiyorumki;ruh sağlığım bozulmasın diye...
Tebrikler Eser hanım,sade bir vatandaşsınız ama sorgulayan bir yürek var sizde.Keşke hepimiz de öyle olabilsek.
Saygılarımla efendim.
Selamlar.
Eser Akpınar
Doğru haberi, sanırım çoğunluğu doğru bir millet olduğumuzda seyredeceğiz.
Tebrikler Eser Hanım, kaleminiz yine ciddi bir meseleyi gözler önüne sermiş.
Eser Akpınar
haberlerden sonra hepimiz acil kapılarına koşuyoruz sevgili kalem....bizede yardım....ne olur....saygılar
Eser Akpınar
Eser Hanım, haberleri dinlemek bana göre tarjıkomik. Gülsem mi ağlasam mı düşünsem mi kestiremiyorum...Çoğu zaman ben de işin içinden çıkamıyorum...% 60 ın içinde ben de mi varım acaba ne dersiniz?
Kaleminize sağlık...Sevgilerimle...