- 418 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAKIN BİR SAVAŞ ÇIKARMAYIN
Tüm dünya bir kabuk değiştiriyor. Sanayi cağını bitiriyor. Bilgi bilişim ve uzunca zamandır unutulan insani değerleri içerek yeni bir döneme giriyor. Sanayi çağının gereği olan ve onun ayakta kalmasını sağlayan finans platformu yerle yeksan oluyor. Sermaye , bilgi, bilişim ve kısacası bunlarla ilintili pek çok şey artık yön/taraf değiştiriyor.
Bu buhranlı zamanlarda daralan ve elinden bir şeylerin kaydığını fark eden güç/güçler, insanlığa bir kötülük edipte bir büyük savaş çıkaracaklarından korkuyorum. Mazlum olan, muhtaçlığını, garipliğini ve haksızlıklara kurban gittiklerini ima bile edemeyen yoksul çoğunluğun artık bir umudu var. Yardım bile istemeye utanan tarihin bu tozlu toprakları altında kalmış insanoğulcukları, artık uzun zamandır yattıkları bu toprak altı zindanından uyanacaktır. Eğer kader kendilerine bir cilve edipte ortalığı toz toprak kaplamazsa.
Tarihlerin açılıp kapanması hep zorlu ve sıkıntılı bir doğum sürecine müteakip meydana gelmiştir. Tüm bu sıkıntıları zavallı halk çekmiş ve bu sıkıntılara iteklenmiştir. Artık buna da bir dur demenin bu tabiat kanunu gibi olan kurala da bir dur demenin insanlık tarihinde bir dönüm noktası gelmedi mi?
Dünyayı yönetenler bu insancıklara ne zaman acıyacaklar acaba? Yeni doğan bu çağa yine kanla mı merhaba diyeceğiz? Bu yeni doğanın istediği bir diyet midir? Bence böyleyse de artık bunun böyle olmaması, insanların artık bu medeniyetsiz çağ kapatma ve açma törenine kan karıştırmaması gerekir.
Girişimci bir ilişkiler yumağı içerisinde iş birliği içerisinde bu çağ değişimini gerçekleştirebilinir. Değişim, uzlaşmanın ve medeniyetin (sözde, göstermelik değil özde medeniyet) artık dünya üzerine gökten inme zamanı gelmedi mi?
Dünyanın gidişatında etken olan tüm şahsiyetlere seslenmek istiyorum. Bu çağ değişimi arifesinde kurbanlar vermeden insanlığın tümüne kazanç sağlayacak bir açılım yapınız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.