- 656 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gençken Yapılması Gereken Şeytanlıklar
İlk 10 Madde
Madde 1: Üniversitede kafayı sana takan hocaya anfinin en kalabalık olduğu günde hareketin en kralını çekip, güzelce .öt edeceksin. Sonra öğrenci işlerine giderek kaydını delikanlıca sildireceksin.
Madde 2: Avrupada toplanacak liderler zirvesini basıp, tüm liderleri ösym nin hazırladığı sorularla sınava çekmek. Türk Gençlerinin onlardan daha zeki ve daha işe yarar oduğunu, bizim sonuç belgelerimizle karşılaştırarak, tüm dünya liderlerinin aptal olduklarını ıspatlamak.
Madde 3: Medyanın şişirdiği medyatik güzellere; ’Başbakanın adı ne? Seçimler kaç yılda bir yapılır? 2 kere 2 kaç eder? ’ gibi zor sorularla zora sokmak, saçmalamalarını sağlamak ve fotosentez yapabilecek kadar zeka sahibi olduklarını kanıtlamak.
Madde 4: Dolmuşta ayakta kalan genç ve güzel bayana yer vermeyip, çirkin ve itici bayana kibarca yer vererek, güzel bayanı hayal krıklığına uğratmak.
Madde 5: Çok güzel hareketler bunlar’a çıkıp herkes skeç yapmamı beklerken çok güzel bir hareket çekmek.
Madde 6: Tarkanı adliyede ziyarete giderken bir torba un götürüp uyuşturucu gibi göstererek yoksunluk sendromuna sokup o kısa boylu karizmasını yerle bir etmek.
Madde 7: Cüppeli Ahmet Hocanın cübbesini çalmak. Cübbesiz bırakmak.
Madde 8: 8 Martta doğan tüm erkeklerin Dünya Kadınlar Gününü kutlamak.
Madde 9: Erkekleri reddeden kızları bir adaya terk edip, adaya tekbaşıma gidip tüm Erkek Irkı adına alayına posta koyarak topunu birden reddetmek.
Madde 10: İnsanın maymundan geldiğini ileri süren Darwincileri maymunlarla çiftleştirmek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.