- 1230 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye'nin gerçek partisi D.Ç.P. kuruldu...
* Efenim eski bir baba dostum emekli olmuş ve siyasete girmiş, bana da bir yazı göndermiş ki, sizlerle paylaşayım istemiş, e ne yaparsınız kırmamak adına yazıyı yorumsuz olarak bilgilerinize sunuyorum...
NMD
Müjdeler olsun memleketime,
memleketin gerçek partisi kuruldu...
D. Ç. P.
yâni
Don ve Çorap Partisi...
Efenim bizi seçin. Biliyorum seçeceksinizde. Biz halkın yâni gerçek halkımızın gerçek partisi olmaya adayız,
adaydan öteye en bi gerçek partisiyizde...
İlk seçimlerde iktidardayız.
Herkese, her vatandaşımıza, 12 çift çorap ve 12 takım don (ve fanila) dağıtacağız. Zenginlerin derdi değil tabii bu, zati onlardan oy moyda istemiyoruz...
Halkımız fakirleşşiyor efenim, fakirleşiyor. Ben kendimden biliyorum, misafirliğe gitmek ya da misafir kabûl etmek kabûsumuz oldu... Nimetken eskiden, şimdi külfet oldu.
Hadi kararttınız gözünüzü ve gittiniz diyelim, eşiniz, çocuklarınız ve siz, bindiniz otobüse kişi başı 1.75TL’den 4kişiye tastamam 7TL ödersiniz, maazAllah gitçeniz yer uzaksa bir de aktarma, alsana bir 7 kağıt daha...
Oturdunuz belki akşam yemeğinide orada yediniz, kal dediler, hadi kaldınız, geceki yemeği ve sabah kahvaltınızı bedavaya getirdiniz, eee daha da oturulmaz ya, döneceksiniz eve illâ... Bi 14 TL de öyle harcadınız... Oh maşala...
Gittinizde eli boşmu gittiniz? Olmaz, gidilmez, ayıptır, utanır insan...
Hadi bi kilo baklava aldınız, köprü altlarında bile en az 7-8 YL kilosu, 30’a 40’ada var ama bakmayın siz onlara...
Hadi bunuda aldık diyelim, sonra? İşte geldik en önemli kısma, efendiler, bacılarım, kardeşlerim, size diyorum, dikkatli dinleyiniz burayı, temiz, sağlam don ve deliksiz çorap... Evet, yanlış duymadınız işte garibin en büyük derdi,
deliksiz çorap ve lastiği sağlam don...
Partinize sahip çıkacağınızı biliyoruz, hepinize her bayram öncesi 12 çift çorap ve 12 don fanila (en kalitelisinden)
vaad ediyorum... Bedeniniz ne olursa olsun hemide larc, ixlarc, smol, medyum falan demeden...
* Donu rahat olmayan adam, etrafınıda rahatsız eder,
kaşır ikide bir sağını solunu, morali bozulur, göreninde moralini bozar.
* Çorabı deliksiz olmayan ev gezmesine, mescide, camiye gidemez, utanır...
Patatesler komik durur o namuslu ayaklarda...
Beeeeeennnn Muhittin Örmesilip,
sizlerle el ele, tüm anlayışsız partilileri silip,
birde üstüne süpürüp tek başımıza adayız iktidara...
Şimdi partimiz D. Ç. P.’nin şarkısını söyleyelim;
Donsuz kimse kalmayacak,
Çoraplar deliksiz olacak,
DOn - Çorap, DOn - Çorap
Bizim Partimiz DÇP
Hayırlı uğurlu olsun...
D. Ç. P. Kurucu ve Genel Başkanı
Trikocu Muhittin Örmesilip
* Bu vesile ile dostum Muharrem Neyzen beyi İstanbul il başkanı olarak
aramıza davet ediyorum...